TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Monday, March 25, 2013

NIK AJIS DAH JADI BOMOH!!!

   
Puhh kiri, puhh kanan... puhh depan, puhh belakang. Ambo puhhhhh, mu sembuhhh! Hahaha... Nik Ajis dah jadi Tok Bomoh!

Sepatutnya Nik Ajis ni kalau tau dia power, awal-awal lagi pi duduk standby kat Lahad Datu dulu. Maka sebelum mana-mana yang tercedera tu ke sepital, boleh le dia puhhhkan dulu.

Maka nanti pada PRU 13 ni, PAS Kelantan akan tambah satu lagi manifesto. Rawatan percuma. Tak perlu pegi sepital kalau PAS menang. Kalau pegi sepital, kena bayar RM1. Maka sesiapa yang sakit, jumpa aje Nik Ajis mintak dipuhhhkan. Percuma!


2 comments:

kluangman said...

nak bagi brim tak ada pitih...bagi jampi

pada koperal tu ada pesanan...jampi tu anggap sajak datang dari seekor ayam jantan tua,

time pangkah..pangkah umno..pangkah pas sudah diistilah haram

Unknown said...

Pada sya, itu ikhtiar dia, minta pertolongan Allah utk sembuhkn. Jgn nk dikutuk dia tu plak. Walaupn sya akan ngundi BN utk tahun ini, tp harap2 komen2 yg diberi tu jgn keterlaluan sgt. Bagi hormat jugak kt org yg tua walaupn kdg2 sikap die kite x senangi.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI