TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Tuesday, March 26, 2013

SAPA SURUH IKUT BELAKANG, KAN DAH TERPIJAK TAHI

   
Rupanya teringin juga si Mazlan dan kengkawannya bergambar depan rumah RMR1M generasi ke 2 Felda Sungai Sayong. Sayangnya semasa majlis perasmian oleh DYMM Sultan Johor, mungkin mereka segan nak datang.

Dek teringin juga, tu yang Mazlan dan kengkawannya datang ikut jalan kebun. Kan dah kena! Pandai Mazlan, dia yang terkena sebab ikut jalan kebun, dia kata pekerja ladang sawit yang komplen. Dua-dua gambar kat atas tu diambil dari FB Mazlan.
  
   
Bukan ke elok kalau semasa DYMM Sultan Johor datang, turut sama memeriahkan dan meraikan kehadiran DYMM Sultan yang mencemar duli! Kabarnya nak jadi bakal MB Johor lepas PRU 13 nanti.
   


2 comments:

abd naser bin bedu said...

Ini jer la kemampuan si Mazlan Aliman, komplen pasal taik..sbb yang lain2 dia dah tak bole komplen.apa yang berlaku kat projek perumahan Gen2 di Felda Sungai Sayong adalah hasil kerja kuat pemimpin UMNO/ BN...apa yang Mazlan sumbangkan??? memang adaaaaa, maki hamun, fitnah dan umpat keji. dalam hatinya sentiasa mendoakan supaya projek ini gagal, tu la sumbangan dia..dia pun datang secara curi2 takut terserempak dgn pemimpin UMNO..memang muka tak tau maluu....

PESARA AWAL said...

orang macam ni susah hati kalau orang lain senang dan suka hati pula kalau orang lain susah.sayangnya perasaan tu hanya terpakai untuk orang melayu saja,tidak terpakai kepada bangsa lain.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI