TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Monday, April 15, 2013

CIKGU MALA SEDIH... NIK AJIS TAK MUNCUL DI SEGAMAT

    
Tiada sebarang kenyataanpun yang keluar dari puak PAS berkenaan gambar Nik Ajis di atas. Bagaimanapun, nampaknya "ketulahan" Johor yang dialami oleh Nik Ajis itu nampaknya semakin jelas, apabila dia yang dijadualkan berceramah di Segamat pada malam tadi telah tidak muncul.
    
    
Maklumat ketidak hadiran Nik Ajis ini diperolehi dari FB penyokong Pakatan yang baru sahaja balik dari ceramah tersebut. Nampaknya, kalau semalam di Kulai, Nik Ajis masih mampu  duduk dan memegang tongkat untuk bercakap selama lebihkurang 7 minit, kali ini di Segamat, nak tunjuk mukapun dia tak larat.

Mungkin agaknya badi dengan negeri kelahiran UMNO lebih-lebih lagi agaknya bila mengetahui bahawa selepas kehadirannya di Kulai semalam, hujan dan ribut telah melanda kawasan Kulai dan sekitarnya. Mudah-mudahan dengan ketidak hadirannya itu, Segamat terpelihara dari sebarang musibah dan malapetaka. 


2 comments:

Anonymous said...

Nik Aziz dah tinggal nyawa-nyawa ikan dah, agaknya tak sempat dia samapai PRU-13 ni atau pun sehari dua lepas tu khuluinna le tu, huhuhu baculnya mulut aku. Kang marah pulak orang Pas

Unknown said...

eLok rasanya kalau nik aziz tidaK bertanding pada pru kali ni,takut tergolek terus bila keputusan diumumkan.MENANG PUN TERGOLEK APATAHLAGI KALAU KALAH!

ARTIKEL HANGAT BULAN INI