TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Monday, April 15, 2013

HAHAHA...CALON PAS BUKAN NAK UNDI, TAPI NAK DUIT!

      
Woiii... calon PAS Tenggara! Korang buat orang Tenggara gelak la. Korang nak undi ke nak duit kita orang? Korang sibuk-sibuk cakap konon nak tolong orang tetiba pulak nak mintak kita menyumbang pulak! Ni kes sapa nak tolong sapa? Gambar di atas adalah header FB PAS Tenggara. SEBELUM ANDA MENGUNDI, SUMBANGAN ANDA YANG KAMI PERLU. ???????

Lain kali kalau papa kedana, atau lokek nak keluar duit pencen tu untuk buat bertanding, lebih baik duduk rumah jaga cucu. Tak payah sibuk-sibuk berkonon-konon nak tolong orang. Setahu aku calon-calon PAS Tenggara ni, semuanya penerima pencen yang besar kecuali calon DUN Panti. Orang lokek, kedekut boleh tolong orang ke?

Apapun, bila masing-masing tak berani mengeluarkan modal sendiri, itu adalah petanda jelas bahawa calon-calon PAS ini tidak pernah mempunyai keyakinan untuk menang. Mereka jadi calon hanya untuk mendera pengundi Tenggara agar keluar mengundi. Alangkah baiknya kalau dah tau tak boleh menang, tak payah jadi calon. Tidaklah Tenggara ni bersepah dengan poster dan bendera dan dalam masa yang sama totok-totok dan yang bersimpati dengan PAS dapat le menggunakan duit mereka untuk anak bini dari menyumbang kepada nafsu calon yang hanya tahu menadah tong derma.

Agak-agak korang le, kenapa Said Jonit marah sangat dengan BN? Kenapa Nazari Mokhtar marah sangat dengan BN? Kalau bab calon Panti tu, aku tak tau le sebab mungkin PAS memang dah berakar umbi dalam dirinya.


2 comments:

Fairus Mohd Aziz said...

Ni pun mintak sebab dah kantoi menipu tabung Memali. Orang dah tak percaya. Lepas tu keluar pulak tabung Lahad Datu yang apabila di semak nombor akaun Maybank tu rupa-rupanya milik akaun parti PAS. Sekarang ni PAS bukan setakat menabur fitnah, malah boleh dikategorikan sebagai pencuri tegar!

http://mycybertrooper.us.ms/

ashidaz said...

r u sure?.. kalo x BETUL-BETUL sure pun, boleh di caj menfitnah jugak.. Nau'zubillah...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI