TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Saturday, April 27, 2013

DEYYY... U MAU HUDUD KA, TARAK MAU?

     
Terbeliak dan tak terkeluar suara Nuar Berahim bila Karpal Singh bertanyakan soalan cepumas kepadanya. Sokong hukum hudud dan negara Islam atau tidak? Berani ke Nuar Berahim menjawab?
    
    
Hahaha... ni soalan memang super cepumas! Ko orang agak Nuar berani jawab ke? Kalau jawab sokong, dia pasti tak akan jadi calun PM Pakatan Rakyat. Tapi kalau dia jawab tak sokong, pasti dia tak akan dapat undi PAS dan peluang untuk menang Matang Pauh semakin tipis! Kalau tak ada kerusi, juga tak ada peluang nak jadi PM. Patutpun sampai terbeliak dan macam tertelan halkum aje si Nuar dek soalan Karpal tu.


3 comments:

Anonymous said...

Orang Pertama Yg wajib di Hudud kan ialah...pesuruh jaya Pas Tok Pa...anuwar brahim dan ramai lagi yg sewaktu dg nya !

jijan mali said...

Karpal ni pun satu, Tanya soalan lagu tu kat Nuaq Berahi. Hang nak tengok dia spin dia nya jawapan...sampai karpal pun tenggelam....kahkahkah

Anonymous said...

Tanya UMNO,MIC, MCA jawab Dulu. Rakyat nak tau jawapan semua pihak.

PM Dan TPM tak jawab ke?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI