TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Monday, April 22, 2013

KIT SIANG MENANGIS, NIK AJIS TAWAN ROKET

    
Kit Siang rupanya tak seronok untuk bertanding di Gelang Patah. Dia cuma main acah-acah aje. Tak disangka pulak Nuar boleh umumkan yang dia akan bertanding di parlimen Gelang Patah. Tersesak-esak Kit Siang menangis, tak mahu. Tapi dah terpaksa. Kena le juga dia menghantar leher kat Gelang Patah.

Minat dan keinginan dan hati Kit Siang memang tak ada di Gelang Patah. Maka jangan le undi Kit Siang. Kalau dah hati kat Ipoh, akhirnya kalau dia menang, dia tetap akan bersantai di Ipoh. Terkontang-kanting le orang Gelang Patah ditinggalkan.
    
       
Lebih menyedihkan lagi Kit Siang apabila roketnya dah dihijack oleh Nik Ajis. Hancur harapannya untuk menaikkan sementara Nuar sebagai PM sebelum digantikan oleh anaknya Guan Eng. Apa taknya, bila ada ura-ura lambang DAP tak boleh digunakan untuk PRU13 nanti, Nik Ajis cepat-cepat hijack roket DAP dengan menawarkan DAP duduk di bulan dengan syarat-syarat tertentu. Nasib baik le pertimbangan akhir ROS membolehkan DAP menggunakan semula roketnya. Tapi tentunya syarat-syarat awal PAS masih bermain samada dipihak PAS ataupun DAP. Dan... orang PKR juga mempersoalkan kenapa DAP lebih percaya bulan PAS dari mata PKR milik Nuar Berahim? Apakah ini tandanya DAP sememangnya tak pernah percaya dengan Nuar.

Isyhhh, BN jua le bagus. JOM... KITA UNDI CALON BN pada PRU 13 nanti. Susah nanti kalau ada kerajaan yang pemimpinnya asyik bercakaran dan penuh dengan skandal sahaja.


1 comment:

frewily said...

MELIHAT LIM KIT SIANG MENANGIS, TERINGAT SAYA KETIKA LEE KUAN YEW MENANGIS WAKTU DI-TENDANG KELUAR DARI MALAYSIA.

ARTIKEL HANGAT BULAN INI