TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Wednesday, May 15, 2013

KALI INI HISHAM MEMANG LAYAK DENGAN PORTFOLIONYA

Setelah puas menerima kutukan dan cemuhan dari rakyat semasa menjadi Menteri Keselamatan Dalam Negeri, hari ini Datuk Seri Hishamuddin Hussein menerima portfolio baru dalam senarai kabinet baru DS Najib.

Hisyam menyandang portfolio Menteri Pertahanan! Siapa lagi selain Hisyam yang layak? ...atau terbukti layak? Tiada. Hisyam dah membuktikan kepada DS Najib dan rakyat Malaysia, bahawa dia adalah Menteri Pertahanan yang sememangnya TAHAN.

Apa tak TAHANnya? Dia dah buktikan, walaupun terbalik helikopter, tercabut semua bilah kipasnya, dia masih ok, sihat walafiat dan tidak bertongkat ataupun berkerusi roda. Kali ini Malaysia memang mendapat seorang Menteri Pertahanan yang cukup TAHAN. Apapun... Tahniah buat Datuk Seri Hishamuddin.
    


7 comments:

kluangman said...

masa kdn - nigeria, afrika, bangla tak dapat hisham kawal.

Sekarang - Bocorlah sempadan negaraku.

Jangankan pembangkang - dari umno sendiri dah 'bosan'

Anonymous said...

aku setuju dengan kluangman.....bg aje kem pengangkutan tu kat mudin tak payah pangku2.....pertahanan bg kat org lain yg lebih tahan

Anonymous said...

kem pengangkutan pun nanti punah. hisham nie patut nya tukar amek kem kebudayaan...

Anonymous said...

JANGAN BILA SEMPADAN NEGARA LOLOS KELUAR AMARAN...AMARAN..AMARAN DAH LAH........

WALAU BAGAIMANAPUN TAHNIAH.... BERTUKAR KEMENTERIAN.......YG SEPATUTNYA KE KEMETERIAN KESEJAHTERAAN BANDAR.....

Anonymous said...

Permintaan saya hanya lah minta beliau prihatin dengan aset2 dan keperluan tentera yang jauh ketinggalan jika di bandingkan dengan negara jiran dan segerakan pembelian yang tertangguh itu dengan kadar yang seberapa segera.

Anonymous said...

pertahanan tu kena bagi kat nazri dan kementerian pelancongan bagi kat hisyam

Anonymous said...

Hosham ni menteri wanita aja layakk, biar wanita bantai telinga dia yg pekak badak tu..Bapak dia pun PM 1 penggal..lembik mcm dia..Tun M ambil alih Malaysia kian membangun..if not Highway hanya seremban ke KL aja.. Tun M ambil alih Highway Utara ke Selatan yg Dap dan Pas bising bisingkan kata membazir..Bebal punya pembangkang d malaysia.. Nanati butoh tak bangun pun salahkan Tun M dan Umno..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI