TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Friday, June 21, 2013

TAK SABO NAK KE BLACKOUT 505 ESOK

      
Kalau korang rajin menjengah FB puak Pakatan, nampaknya ramai yang dah tak sabo nak ke perhimpunan Blackout 505 esok. Sesetengahnya menulis di status mengatakan sudahpun dalam perjalanan ke Kuala Lumpur semenjak siang tadi.

Kalau difikirkan, apakah seronok dan daya penarik dia orang tu yang sanggup berhimpun, sanggup bermodal ke Kuala Lumpur walaupun dalam suasana cuaca yang kurang sihat sekarang ini? Malah lebai-lebai PAS juga tak mahu ketinggalan.

Hehehe... rupanya ramai bebudak pompuan yang akan turut hadir. Dengar kabonya, mereka ni target bebudak pompuan U yang kabonya ramai yang akan hadir dengan bertudung dan purdah agar tak dikenali.

Ingatan kepada mak bapak kat kampung tu, esok buang-buang le sikit kredit telefon dan telefon anak-anak gadis anda yang sedang menuntut  dan tanya-tanya le kat mana mereka. Banyak buaya dan naga yang akan ke himpunan Blackout 505 tu nanti.

Lobai-lobai ni, kalau setakat Nuar aje yang datang, tak sanggup mereka bermodal, tapi disebabkan kabonya ramai anak-anak gadis yang sedang menuntut akan turut serta, sanggup mereka tak menoreh dua tiga hari!

Mereka tahu, apa yang Husam cakap tu semuanya tak betul. Kalau berlaku sesuatu, mereka tidak akan mati syahid. Tetapi dek kerana nak tunjuk hero kat bebudak pompuan U tu, mereka sanggup mati katak!
    


4 comments:

Anak Lenggong said...

Wahai anak melayu yang nak menghadiri perhimpnan besok..tengok lah contoh yang terjadi kepada rakan kalian yang terlalu bodoh dan berlagak pandai..
Akibat daripada nak tunjukkan terer sangat dan kononnya dia berani Umar Mohamad Azmi saorang pelajar kolej dan merupakan salah saorang peserta yang perhimpunan membantah PTPTN diDataran Merdeka pada bulan april telah dijatuhkan hukuman denda sebanyak RM1k dan penjata sebulan atas kesalahan menghalang tugas saorang anggota Penguatkuasa Bandaraya yang menjalankan tugas untuk menangkap saorang peserta diperhimpunan tersebut. Nasib baik lah diMakamah pagi tadi dia membuat rayuan dan budak bodoh ni cuma dikenakan hukuman denda sebanyak RM3K sahaja.
Didalam soal ini mana pergi nya para peguam PR..mana perginya para pemimpin yang dia puja saperti nuar brahi anak btanak, cekgu bard ataupun sham ketot..semuanya tidak nampak muka untuk membela nasib budak yang kencing tak lurus n…Ingat lah bahaw mereka ini hanya lah mempergunakan kalian untuk menjadi kuli batak mereka tetapi pabila kejadian ini berlaku..kalian akan menanggung akibatnya sendirian…itu belum lagi lihat apakah tindakan susulan daripada kolej tempat dia belajar kerana dia telah menjatuhkan maruah kolej tempat beliau belajar..
Berpolitik bukan tak boleh tapi biar lah kencing tu lurus dahulu..habiskan dulu pengajian..lepas tu lantak korang laa..yang kesian adalah mak bapak yang mengharapkan kejayaan anak2 mereka tapi bukan pujian daripada masyarakat yang mak dapat dapat tapi kata2 nesta dan cacian daripada masyarakat serempat..lain kali kalau nak buat sesuatu perkara tu guna lah otak jangan main redah je..
Ini baru satu contoh..kalian akan lihat banyak lagi contoh yang sama akan terjadi satelah semua melayu bangang yang ditangkap sewaktu perhimpunan bersih didakwa di mahkamah…tak percaya tunggu laa..esok pula kalau ada yang mengalami kecederaan ataupun ditangkap tanggung sendir saja la..buat permulaan memang nuar & gangs akan ambil pedulu sebab nak pergunakan isu ni bagi memburukkan kerajaan dan pihak keselamatan tetapi selepas tu lu tanggung sendiri laa sebab kalian dah tak berguna kepada kegiatan mereka..

Anonymous said...

MEREKA INI SEMUA PLAIN STUPID. !

Anonymous said...

Polis sepatutnya lepaskan babi 200 ekor d padang merbok tu..sure pencacai taik akan lari lintang pukang..tak perlu polis nak bertindak sebab meka da ada plan A, B , C ,D , hingga Z...jurugambar bebas ramai cekap , media meka pun cepat spin cite..BN lembab..Nah Najib kau dgr desakan pembangkang kau hapuskan semua undang2 pencegahan yg katakan Lapuk? nah ambil kau..Spa pun Nuar u memang ada stail, standy dan kau da baca fikiran Najib..Dia akan tunduk mcm paklah..

dean said...

Loooohhh .... mana lu tau lepaskan babi bolih buat pencacai taik lintang pukang ? Lu harus faham mereka2 tu memang keturunan itu dah .... Dogs And Pigs . Kaum kerabat keturunan ni sekarang bertambah hebat dgn munculnya tuan guru baru yg hebat ,.... sesiapa yg 'padam' di blackout 505 pasti masuk surga ! Yg herannya ngapa dia x cuba dulu ?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI