TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Wednesday, July 17, 2013

ECAH BUAT APA KAT KUALA BESUT?

            
Bertungkus lumus si Ecah ni membantu Che Long, calun PAS PRK Kuala Besut. Menurut Ecah, "Saya tengok rakyat di sini sukakan Che Long." Tak tau le, orang Besut ke, atau Ecah yang sukakan Che Long, sampai sanggup datang dari jauh. Maklum le, Che Long tu kontraktor kelas A.

Apapun, cuma nak tanya, yang si Ecah bungkus jajan banyak-banyak tu nak buat apa? Kabarnya nak dibahagi-bahagikan sewaktu berkempen membantu Che Long. 

Isyhhhh.... boleh ke? Hehehe.... kalau PAS yang bagi boleh, sebab kira sedekah, tapi kalau BN yang bagi tak boleh, sebab nanti dikira rasuah! Orang Kuala Besut berhati-hati, nak makan biskut dan jajan tu baca Bismillah dulu.


2 comments:

Anonymous said...

Ecah oii... Baik duk umah jaga anak jantan ko yg 13thn tu lg baik. Kalu anak sendiri lintang pukang sampai baru umur cam tu dah jual rokok kat skolah, x yah la gebang lebih2 ...

usin said...

bagus kalau ecah nyanyikan semula lagu 'janji manismu' kt kuala besut. bnyk sgt janji manis parti kamu yg belum ditunaikan lagi. ataupun tukar tajuk lagu jadi 'jajan manisku'...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI