TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Wednesday, July 17, 2013

MP DAP KULAI TAK ADA KERJA

            
Agaknya Ahli Parlimen DAP bagi Kulai ni tak ada kerja hingga ada banyak masa untuk menyusur jalan hanya untuk mengambil gambar poster DS Najib yang masih belum dibuka semenjak PRU 13 yang lalu.

Walaupun terdapat perkataan UNDI BN, tetapi ia bukanlah poster calun, tetapi poster yang memaparkan gambar seorang Perdana Menteri Malaysia. Apa salahnya mengekalkan gambar potret DS Najib selaku seorang Perdana Menteri? Lagipun ramai Cinabeng yang masih tak sedar diri bahawa sekarang ni, Malaysia masih lagi berPerdana Menterikan seorang DS Najib, bukannya apek tua Lim Kit Siang!
   
      
Apa yang dilakukan oleh MP Kulai ini sebenarnya hanya untuk menanamkan lebih lagi kebencian rakyat terutamanya Cina agar terus membenci kerajaan. Hasil dari kerja MP Kulai ini, dah ada yang mengusulkan agar banner poster ini dibakar. Begitu beria ingin dia menanamkan kebencian terhadap seorang PM hingga sanggup menyeberang dari Parlimen Kulai ke Parlimen Pasir Gudang hanya untuk mengambil sekeping gambar di dalam kawan DUN Johor Jaya yang juga diwakili oleh DAP. Apa maksudnya ini?

Walaupun tak semua Melayu sokong BN, tetapi apakah si Cinabeng ini ingat sekiranya poster DS Najib dibakar, tidak akan ada tindakbalas dari orang Melayu?

Kalau setakat gambar seorang PM yang dirisaukan, apakah ianya akan membawa makna yang besar kepada pengundi Kulai? Banyak lagi isu di Kulai yang perlu diselesaikan. Kalau benar MP DAP Kulai betul-betul ingin memberi keselesaan kepada pengundi Kulai, aku cabar si Teo Nie Ching ni agar tutup laluan di pembahagi jalan di Batu 19 berhadapan Pejabat Pertanian Kulai kerana ianya kerap menyebabkan kesesakan lalulintas. Lagipun bukaan di pembahagi jalan itu hanya untuk kepentingan sejumlah kecil saja Cinabeng Kulai. Ada berani?????


No comments:

ARTIKEL HANGAT BULAN INI