TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Sunday, July 14, 2013

GUAN ENG BUKAN BODOH TAPI GILA

      
Apabila Guan Eng dan lain-lain pemimpin DAP melancarkan "burung kenyalang" mereka di air, ada suara yang mengatakan Guan Eng dan DAP bodoh. Asas untuk membodohkan Guan Eng dan DAP ialah mana ada burung kenyalang yang tinggal di air. Burung kenyalang tempat tinggalnya ialah di pergunungan yang tinggi. Betul.... itu kalau ikut akal orang waras.

Tapi Guan Eng dan DAP ni bukannya orang yang waras, tapi mereka bukannya bodoh tapi mereka semua adalah manusia gila. Mereka ingin menunjukkan kepada semua bahawa kalau burung kenyalang yang liar, yang tinggal di pergunungan tinggi boleh mereka letakkan dalam air, begitulah azam mereka si Cinabeng ini bahawa satu hari nanti Melayu juga akan mengalami nasib yang sama sebagaimana kenyalang tersebut yang duduk di tempat yang tak sepatutnya.

Dengan meletakkan kenyalang di air, mereka membakar semangat  Cinabeng lain untuk percaya bahawa UBAH mereka akan berjaya. Hari ini mereka ubah kenyalang dari tinggal di pergunungan, diletakkan ke dalam air dan akan datang mereka akan UBAH Melayu pula agar ke laut! Hati-hati!!!


No comments:

ARTIKEL HANGAT BULAN INI