TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Tuesday, August 13, 2013

LAWYER LOYAR - DAKWA MAIJ MACAM TALIBAN?

      
Siapa sebenarnya yang jadi ahli NGO Lawyers For Liberty ni? Apakah ini kumpulan lawyer-lawyer chokia yang tak ada kes untuk dikerjakan dek terlampau ramainya lawyer kat Malaysia ni?
      
    
Celupar apa mulut loyar ni mengibaratkan Majlis Agama Islam Johor (MAIJ) semacam Taliban? Ini semua adalah loyar-loyar yang kalau ambik kes memang tak boleh menang sebab tak buat homework. Ini adalah kerja sekumpulan manusia yang cuba ambil kesempatan dalam kesempitan dengan harapan agar ada orang yang akan menggunakan khidmat mereka. Kumpulan ini tak kuat dan popular manapun kerana kalau dilihat kepada page FB mereka cuma mendapat 314 like aje. 

Tahukah kumpulan loyar ini, atas asas apa penasihat Majlis Agama Islam Johor mengeluarkan kenyataan adanya kemungkinan surau tersebut dirobohkan? Baca keratan di bawah ini;
        
        
Semua ini adalah atas keprihatinan DYMM Sultan Johor selaku ketua agama Islam Negeri Johor. Siapa loyar-loyar ni nak persoalkan Sultan Johor? Siapa loyar-loyar ini nak campur urusan pentadbiran agama Islam Negeri Johor? 

Dah sampai masanya Islam dan Melayu menunjukkan ketegasannya. Semakin melampau dan menjadi-jadi serta semakin berani segelintir manusia yang tak tahu beruntung hidup di Tanah Melayu untuk mempersoalkan tentang Islam dan tentang Melayu. Ingat.... Malaysia itu "ihsan" untuk bukan Melayu, hakikatnya tetap Tanah Melayu dan Melayu itu Islam!!!


2 comments:

Unknown said...

Ni loyar s&p rumah..kerja cut &paste jer..

Unknown said...

Ni loyar taraf ambik kes s&p rumah jer ni.kerja cut & paste.

ARTIKEL HANGAT BULAN INI