TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Friday, August 23, 2013

MALU AHH NAK NGAKU PAPA BANYAK DUIT

        
Sudah le anak Nuar Berahim... tak payah le nak cakap yang bukan-bukan. Kan ke senang kalau ko cakap yang bapak ko memangnya super-super kaya kat Malaysia ni. Tu sebab kalau orang lain berebut nak dapatkan bajet walaupun cuma hanya beberapa ribu ringgit aje nilainya, tapi disebabkan ko ada papa yang super-super kaya, mana ko pandang dengan bajet setakat RM1.5 hingga RM2 juta setahun tu!!!
            

Kalau wakil rakyat lain, dengan bajet sebanyak itu, banyak perkara yang dapat mereka lakukan untuk mensejahterakan rakyat. Kalau betul le si anak Nuar Berahim ni tolak tawaran bajet sebanyak itu setiap tahun yang tentunya mampu membuat banyak perkara demi untuk kesenangan dan kesejahteraan rakyat yang diwakilinya, memang le dia ni wakil rakyat yang "terbebal dan terbengap" sebab demi politik untuk menyalahkan pemerintah, dia sanggup gadaikan kesejahteraan rakyat yang diwakilinya. Sendiri pikiaq laa...


1 comment:

Anonymous said...

woi nurul izzah... tak kan turun kawasan time nak mengundi je? banyak cengkadak la ko nih. ko nasib baik le menang sebab dpt sokongan keling dgn cina kat bangsar... yang melayunya minority langau hijau PAS. hoi nurul!! mana tempat aku nak buat aduan kat parlimen pantai ni? Masa kempen ckp pom pang pom pang... puki la lu.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI