TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Thursday, August 22, 2013

CACING PUN PENING DENGAN DS HISHAM

        
Dah dekat dengan PAU ni, DS Hisham tetiba aje garang semacam. Cacingpun pening dibuatnya. 
          
             
Ini baru kejadian yang bersangkut paut dengan kementerian yang jawatan menterinya cuma dipangku! Jangan main-main yo... tak ada amaran-amaran lagi, mungkin kalau kena kat kementerian yang dia jadi menteri, sempena nak PAU ni, tentu dia akan cari sampai tujuh petala bumi!!!


11 comments:

Anonymous said...

Dengan cacing DS Hisahm berani la tak payah berunding macam penganas Lahat Datu kena duk bersembang sampai mereka fed up lalu tinggal kan Sabah.
Alfie

Anonymous said...

Haha.. kalau ada lagi sokong menteri mcm ni kat PAU, memang pengundi tu tak fikir abis..

Anonymous said...

kalo ada perwakilan UMNO yg bagi UNDI utk Mamat ni , perwakilan tersebut mesti tahap Bodoh macam TeloQ

Anonymous said...

alarrr..dia bagi jaminan jer tu..macam dia bg amaran time dolu2 tu..hehehehe....

kluangman said...

YANG LEBIH BODOH IALAH YANG MELANTIKNYA

Anonymous said...

Salam tuan, sepatutnya semua Blog Mulsim sepakat pada pagi ini highlight kan isu Kes Rayuan Kalimah Allah SWT di Mahkamah Rayuan Putrajaya.. seperti yang Blogger GAP buat. Supaya lahir perasaan kesepakatan dan untuk menyokong isu ini. Isu Aqidah, puncak segala hal dlm Islam.

Apalah semua pakat sibukl dgn hal2 yg tk utama dikala Aqidah Islam mahu dipijak2.. macam mana nk perpaduan Ummah kalau bab mudah tapi berat macam inipun pakat lupa dan sambil lewa tak berminat nak FOKUS kan?

Byk lg waktu lain nk sembang politik parti..

Anonymous said...

hisham ni bengap...warning nya tak abis abis....kes kemalangan...bukan kes bunoh atau kes pengganas...yang nak cari sampai lubang cacing tu apa hal....buat cacing kepanasan aje...dia nak rehat pun tak boleh....oooooPAU dah nak sampai...tp statment tu biar kena tempat..

Anonymous said...

mangkok ni jaga kementerian apa pun hancusss. Umno pilih org sembab , nyah suku sakt najib dari MT dan NP..abis cite..oooop kelak di akan d lantik ke pengerusi GLC..itu lah umno..

GAP KEMBALI said...

SALAM TUAN..
EMAIL AKU URGENT

gapkembali@yahoo.com

sertakan no hp dan nama sekali ya..

longjack2006 said...

Menteri auw auw auwwwwww

anti-BewakHidup said...

Boleh jalan lah hishamudin ni. Buat malu orang Johor saja. UMNO Sembarong boleh lah sokong mamat ni....yang lain tu sokong-sokonglah calun lain. Buat perhabis boras sja sokon mamat CKMM ni....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI