TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Tuesday, September 10, 2013

DAP SEMEMANGNYA TAK HORMAT PAS

              
DAP memang tak pernah dan tak akan pernah puas dengan apa yang Melayu dah tolong mereka. Namun begitu, bukanlah sikap DAP yang dikesali, tetapi ialah sikap Melayu terutamanya ahli PAS yang tak pernah sedar dengan hal ini.
             
               
Bab tak tahu berterima kasih DAP ini, sangat jelas. Kegagalan mereka menawan Johor pada PRU13 yang lepas, walaupun yang berhempas pulas memenuhkan tempat ceramah ialah ahli PAS, yang sibuk jadi polis tak bertauliah jaga keamanan ialah ahli PAS, yang tak tahu malu menadah tabung ke hulu ke hilir ialah ahli PAS, tanpa segan silu, tanpa berselindung dan tanpa rasa hormat, DAP menyalahkan PAS dan PKR atas kegagalan dalam PRU 13 itu.

Sebenarnya DAP bukanlah nak menyalahkan PKR sangat, tetapi target sebenar mereka ialah PAS yang keseluruhan anggotanya ialah Melayu dan Islam, maka sebab itulah setelah mengeluarkan kenyataan kecaman tersebut, Pengerusi DAP Johor ada menghantar sms memohon maaf kepada PKR Johor sebab mereka sama-sama Cina.

Yang kesiannya ialah PAS... masih tak sedar diri. Walaupun dah bertungkus lumus, kemudian dikecam dan tak pulak DAP mintak maaf sebagaimana yang dilakukan terhadap PKR, PAS masih menyatakan bahawa mereka tiada rasa kesal!!! Perghhh...PAS memang zuhud dan memang boleh diketuk kepala!


2 comments:

Anonymous said...

Macamana DAP tak marah banyak wang haram mereka telah dilaburkan dalam jentera kempen PAS dan PKR Melayu memecah belahkan bangsa Melayu tapi hasil tak seberapa. Hanya 5 DUN + 1 Parlimen Melayu yang dapat ditawan tu pun kerana undi harbi cinabeng tak sedar diri dan Melayu-melayu liberal, sesat dan kufur nikmat.

Anonymous said...

PAS....sesat...hatta haiwan pun tak hormat depa...syaiton pun tak hormat depa..apatah lagi cina keparat

ARTIKEL HANGAT BULAN INI