TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Tuesday, November 5, 2013

ANAK NIK AJIS KURANG AJO...

           
Masa anak Nik Ajis ni naik helikopter, aku pedulipun tidak. Diapun manusia juga, nafsu mahukan yang baik, yang terbaik sama aje. Walaupun dia anak Nik Ajis, aku tak pernah kisahpun kalau dia nak naik kereta bagus ke, nak naik heli ke atau nak naik jet eksekutif ke. 

Sebab bab-bab tu aku tak pernah heran kerana bapak dia pernah jadi Menteri Besar. Bapak diapun bukannya malaikat.

Tapi bila anak Nik Ajis ni mengatakan bahawa bila UMNO mengungkap kalimah "wasattiyah" membawa maksud pakai islam sebahagian sahaja dan menyifatkannya "sesatiyah", maka bagi aku anak Nik Ajis ni memang celaka! ...inilah antara manusia yang lahir dari benih yang sesat.
        
             
Selagi adanya benih sesat ni dalam masyarakat Islam dan Melayu di Tanah Melayu ini yang kerjanya cuma tahu menyesatkan orang lain, maka selagi itulah Islam dan Melayu kita akan terus bertelagah. Sepatutnya dalam menyambut tahun baru Hijrah ini, hijrah-hijrahkan le perangai tu... jangan sentiasa ingat diri sendiri sentiasa lebih baik dari orang lain. Walhal, kamulah bapak yang sesat lagi menyesatkan!!!


9 comments:

Anonymous said...

Bapak borek, anak rintik. Pengganti bapak sahabat setan telah turun ke anaknya.... mana tumpahnya kuah kalau tak ke nasi..

Anonymous said...

Khawarijiah...

Anonymous said...

Allah dah tunjukkan apa terjadi pada orang yang riak, bongkak dan sombong terutama berkaiatan ugama.... Mereka rasa merekalah yang hebat....dan masih hebat sedangkan semua nampak betapa Allah sedang menghina mereka....kalimah Allah, murtad, syiah...sekarang sunyi sepi seperti tikus menyorok... Tetapi berani hanya dengan umno...

Asal Bukan DAP (ABDAP) said...

Kata belajaq bahasa arab..!! cerdik agama, tapi nama lak dekat2 dengan BODOH... wasatiyyah tu bukan bermaksud kesederhanaan kaaa..???!! Tlg betoi kan jika saya silap... maklum la saya bukan org bersifat malaikat atau nabi...

Anonymous said...

PAS pulak celakatiyyah.. bapak setan besar Morsidol Am PAS yg halalkan maksiat dlm PAS.. pilih2 dlm berhukum itu apa pulak??

PAS buat apa utk Islam? sebahagian pun tidak.. sekurang2nya UMNO xboleh buat semua tp tk tinggalkan semua.. ostad2 ostazah jantan betina PAS yg menjawat jawatan2 bergaya dlm Krjn tu hasil dr tolak Islam kah??

Ostad ostazah J-Qaf parasit2 PAS di sekolah2 tu hasil tolak Isle??

UMNO terus membina masjid2.. tp PAs terus menolak masjid..hian masjid. bina kekufuran.. nah skrg sokong GEREJA pulak..
itu setantiyyah PAS!!

Anonymous said...

abduh yang bodoh. cantik sangat. kata pandai agama. terror bahasa arab. malah malu la nak ngaku melayu. alih2 benda simple gitu pun tak boleh beza. ni bukan tak tau tapi saja nak tunjuk diri tu sebenarnya tak la sepandai mana. Allah uji bagi ilmu sikit tapi riak kata diri tu tau semua. tapi dah memang PAS parti yg sesat lagi menyesatkan. apa sahaja nak di putar belitkan. lagi satu dia ni memang menti bapak dia yang buruk segala serbi tu. tak heran la fikiran dia hodoh cam ni

Anonymous said...

sokong anon 7:03, 9:21 AM

celakatiyyah dan setantiyyah. sesuai sangat dengan abduh dan gang2 sewaktu dengan dia dalam PAS yang merupakan parti penternak setan terbesar dalam abad ni.kalau dah bodoh jangan tunjuk sangat. nak muntah aku

Anonymous said...

Setantiyyah yg wujud dlm jiwa Nik Abduh telah melupai bwh PAS lah perosak Islam..

UMNO sibuk utk bykkan masjid dan surau, sediakan dana utk gajikan Guru2 Takmir utk ajar dan mengajar dakwah di masjid2, gajikan imam2 yg kbykannya dr ostad2 celaka PAS ni lah.. goyang kaki sebulan RM800 JAKIM byr elaun, Solat jd imam pun dibayar.. tp mereka kufur nikmat dan terus menipu..

Belum lg dikira dana2 utk urusan pendidikan Islam, perundangan syariah, mahkamah2, Qadi2 seluruh negara, jika UMNO tolak Islam (guna istilahh PAS), org yg tolak ni boleh pulak beri??

apa punya celakatiyyah otak Nik Abduh aka anaj JANTAN Nik Najis ni??

usin said...

Apa nak heran. Mana tumpahnya kuah.... Sesatiyah tu istilah baru hak cipta keluarga Nik Aziz...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI