TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Friday, April 25, 2014

AHLI PKR MEMANG BUTA....

    
Kalau ahli PKR tak nampak segala kebaikan yang kerajaan BN dah buat, aku memang tak pelik. Sebabnya....
ahli-ahli PKR memang buta! Kenapa aku kata mereka buta?

Khalid Ibrahim nak bertanding jawatan Timbalan Presiden, ahli PKR gantung poster memburukkan Khalid sampai ke Johor (highway Pasir Gudang). Ramai sangat ke pengaruh Khalid kat Johor ni?

Yang mereka buta ialah, mereka nak memburukkan Khalid cuma kerana masalah air di Selangor. Masalah air di Selangor bukannya masalah kecil, masalah besar, melibatkan jutaan rakyat Selangor, melibatkan duit dan peruntukan yang besar, memang patutpun kalau sukar nak diselesaikan.

Bila bab Khalid tak dapat selesaikan masalah air di Selangor, ahli PKR nampak, tapi bila Jijah jadi Presiden, tapi tak dapat nak "jaga" air laki dia, tak ada pulak ahli PKR yang menyalak.... tak ke buta tu??? Masalah air laki Jijah cuma nak kena jaga laki dia aje, tak macam masalah air Khalid yang melibatkan ramai orang dan banyak pihak!!! ....pening....
      


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI