TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Monday, April 28, 2014

"CANDID VIEWS" PEMBANGKANG MALAYSIA KEPADA SUSAN RICE???

      
Tak dapat jumpa dengan Obama, wakil DAP, wakil PKR dan wakil PAS mungkin berpuashati agaknya bila Obama menghantar wakilnya iaitu  Penasihat Keselamatan Negara Amerika, Susan Rice untuk bertemu dengan grup pembangkang Malaysia.

Pertemuan mereka ini tidaklah pulak dicanang sesangat oleh puak pembangkang sebagaimana kuatnya mereka mencanang berita Obama tak mahu bertemu mereka.

Apapun, apalah agaknya "candid views" dari pembangkang Malaysia ini yang dihidangkan kepada Susan Rice? Apakah pandangan-pandangan tulus dan berterus terang (candid views) yang mereka hidangkan kepada Rice?

Bukannya apa, pertanyaan ini aku utarakan kerana kalau dilihat kepada perwakilan dari pembangkang yang berjumpa dengan Rice itu, kesemuanya memang ada "candid views" yang bukan sahaja boleh didengari oleh Rice, malah ada "candid photo" yang mungkin lebih telus dan lebih terus terang!!!


7 comments:

air LOMBONG satu.. ais kasi kurang ye said...

candid video mr anwar besama chinadoll mungkin susan rice belum tengok lagi kot... muahahahaha

Anonymous said...

seme kaki mantat dlm pic tu ..

Pitam Sink said...

Stopa pun ada.. semua tu 2 x 5.. kah kah kah kiokk!!

Anonymous said...

a'ah la... kah kah kah kah kah kah... yang sekor tu dengan rainbow, sekor lagi dengan chinadoll, yang tepi kanan skali dengan aisyahdoll.. lengkap sekali...

Anonymous said...

memalukan .... Mendesak...merayu sgt nak jumpa US....betul tiada maruah!

Anonymous said...

Kurang kasih sayang tu yang rakus tu.

Anonymous said...

All the three stooges or the three *******. Take a guess?

ARTIKEL HANGAT BULAN INI