TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Tuesday, November 4, 2014

ANWAR SUDAH NAZAK


Anwar dah nazak. Dia yakin yang dia bersalah. Kerana tahu dia bersalah, Nuar dah siapkan warkah akhirnya. Emm....kalau dia tak buat, kenapa dia begitu yakin yang dia bersalah?.....kannn.

Mungkinkah masa dia buat warkah akhirnya ini sedang terbayang dikepalanya yang dia sudah tak mampu lagi untuk menyembunyikan kesalahannya dan tak.mampu lagi untuk menepisnya. Di bawah ini adalah warkah akhirnya yang aku copy paste.

Saudaraku, esok 4 November 2014 mungkin kali terakhir kita dapat menjejak tanah yang sama, berbumbung langit yang serupa dan menghirup udara yang tiada beza tanpa hadangan tembok penjara dan tirai besi.

Rejim zalim Barisan Nasional menerusi aparatnya kelihat amat tidak sabar untuk kembali menghumban saya ke penjara.

Esok juga mungkin peluang akhir saya berjabat tangan dan menatap wajah saudara semua.

Saya dan Azizah serta seluruh keluarga ingin memohon maaf jika terdapat salah dan silap yang kami lakukan sepanjang jalan perjuangan kita.

Kepada sahabat yang setia, terima kasih kerana teguh bersama menegakkan cita-cita Reformasi dan Islah yang kita dokong selama ini. Saya tidak mungkin dapat bertahan begini lama tanpa dokongan dan doa daripada saudara sekalian.

Buat rakan-rakan Pakatan Rakyat, harapan saya agar kerjasama kita dapat diperkukuh demi matlamat menumbangkan kezaliman dan menegakkan keadilan.

Untuk anak-anak muda sekalian, masa depan Malaysia di tangan kamu semua. Bangkitlah dengan jiwa merdeka, jangan dilemahkan dengan ugutan penguasa.Kamu penentu masa depan negara.

Walaupun rencana jahat mereka mampu memenjarakan jasad saya, berjanjilah bahawa jiwa dan perjuangan kita tetap bebas dan terus menyusur ke segenap jiwa saudara semua.

Saya tetap optimis, perubahan tetap akan berlaku di bumi tercinta ini. Kita jumpa esok di Istana Kehakiman, Putrajaya.

Reformasi! Allahuakbar!

5 comments:

Anonymous said...

Aaminn..Ya ALLAH kepada engkau sahaja kami menadah tangan untuk mendapatkan kebenaran dan keadilan. Manusia yang bertopeng telah melakukan perbuatan terkutuk gara-gara liberalisme..Dah terserlah dimahkamah oleh peguamnya sendiri bahawa telah berlaku perbuatan meliwat tetapi masih tidak mengaku. Selamatkan umat melayu dan ISLAM agar menghindari dari perbuatan terkutuk ini.

Unknown said...

jgn lupa solat...!

Anonymous said...

Anwar bukan peliwat saiful sahaja..tapi Peliwat Malaysia keseluruhannya...

Anonymous said...

ini kes anwar dengan sepul, bukan umno bukan kerajaan..rakyat buka mata dan teliti apa yang sebenar berlaku, jangan kamu di tipu oleh mother of all liar...orang seangkatan dengan anwar semasa belajar di mckk, di university Malaya, kawan abim, kawan dalam cabinet, kawan main penis ooppps.kawan tenis dia semua tahu apa kelakuan dia, semua menolak dia...cara kotor mainan politik dia menjatuhkan ghafar baba, cara buruk dia memburukkan system kerajaan, kehakiman, institusi agama, raja, undang undang patut di pahamai dan teliti..dengar kata kata dia dan buat analisa sendiri, banyak yang menipu..ulang ini kes peribadi dia kenapa nak rosakkan kerajaan sedia ada yang di pileh sah oleh rakyat..penyokong anwar..buka mata dengar dengan teliti...siapa anwar..cukup cukup lah..Negara hancur sebab anwar..jelas apa jadi sekarang akibat di sebabkan anwar..bangkit menentang anwar dan PKR..DAP..

Anonymous said...

Cepat le masuk. Mudah2an dia akan insaf dan taubat.

ARTIKEL HANGAT BULAN INI