TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Tuesday, June 21, 2011

AMBIGOL KETAWA BESAR

Ambigol dah ketawa besar. Apa ke tidaknya, rancangan sebenarnya adalah untuk menghuru-harakan Melayu. Dia  bukan hendak sangat dengan BERSIH 2.0 tu. Apa yang penting baginya ialah Melayu huru hara.


Melayu vs Melayu
Belum sempat lagi perhimpunan BERSIH 2.0 berlaku, Melayu dah bertelagah. Ambigol dah menang. PERKASA dan KJ dah tak sebulu. PERKASA ajak orang Melayu satu arah, KJ ajak orang Melayu satu arah lain. Belum kira penyokong PAS dan PKR yang dah tentu-tentunya menyongsang arah sebagaimana ketua-ketua mereka yang sememangnya songsang.

Perkara ini, iaitu niat untuk melagakan Melayu, dari awal-awal lagi sepatutnya sudah dihidu dan diambil tindakan oleh KDN. Kalau awal-awal lagi penganjurnya dah disenyapkan dengan ISA, kumpulan Melayu ini pasti tidak bertelagah kerana tiada apa yang hendak ditelagahkan. 

Nak BERSIH ikut anak  ni...
Dalam hak ini, jelas, yang sangat bersalah sekali ialah KDN dan menterinya Hisham. Walau awal-awal lagi telah terdapat bantahan, namun hingga kini, senyap. Sekiranya Melayu berpecah dan bertelagah sesama sendiri, bukanlah Ambigol yang salah, tapi Hisham yang salah. Ini kerana Ambigol sepatutnya awal-awal lagi sudah digolkan dengan ISA. 

BERSIH 2.0 hanya topeng si Ambigol dan DAP Komunis untuk memecahkan orang Melayu. Belumpun perhimpunan tersebut berlaku Si Ambigol dan DAP dah Yamseng!!!

1 comment:

AJAI62 said...

Assalam Bro

Yang bodoh KJ, buat kecoh last minit... Buat kerja syok sendiri... Sudah2lah pak mentua hang orang dah tak pandang...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI