TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Wednesday, June 22, 2011

NASIHAT UNTUK MAHASISWA

Tadi berita TV3 ada buatkan peringatan kepada mahasiswa dan mahasiswi. Ingatlah anda datangke Kuala Lumpur untuk menimba ilmu dan mendapatkan ijazah yang bakal mencorak nasib anda di masa akan datang. Jangan sia-siakan usia muda ini dengan terlibat dengan perhimpunan-perhimpunan yang tidak mendatangkan faedah serta tidak akan disoalpun dalam peperiksaan anda nanti. 

Ingatlah harapan dan pesanan ibubapa dan keluarga sewaktu mereka menghantar anda dahulu. Ingatlah akan harapan kerajaan terhadap anda selaku pewaris bangsa dimasa akan datang. Hindarilah perhimpunan BERSIH 2.0 yang akan mengotorkan profil anda  selama-lamanya.

3 comments:

HHalem said...

I say:-)

Tuan cukup awal.

lecehnya TV3, tak ada dlm You-Tube.


HHalem

TiS said...

Salam HH dan kawan-kawan lain,
Hari ni tak boleh cite lebih. BB slow gile pasal tadi kat sini ada hujan lebat ribut petir. Mudah-mudahan esok ok.

Anonymous said...

Pelajar-pelajar baik pergi belajar daripada membuang masa menjadi pak turut yang kalau silap langkah boleh menggelapkan masa depan.

Kepada mereka yang mendapat bantuan pinjaman atau biasiswa, fikir-fikirlah sendiri. Kalau nak ikut berdemo, pulangkan wang itu kembali dan jangan harapkan kerajaan membantu kamu. Ramai lagi orang yang susah dan ingin belajar kat U daripada kamu.

ARTIKEL HANGAT BULAN INI