TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Sunday, July 10, 2011

BERSIH GAGAL - PENYOKONG PAS MALU NAK BALIK

Perhimpunan BERSIH 2.0 telah disifatkan sebagai TOTAL GAGAL.  Ianya gagal mencapai matlamat asal perhimpunan dan juga gagal untuk menyerahkan memorandum kepada YDP Agong. Malah sewaktu ditemu bual di Hotel Midah, seorang jawatankuasa BERSIH mengakui memorandum tersebut tidak dapat diserahkan kerana ianya belum siap lagi (mungkin memang tak ada). Diakhir perhimpunan, ramai para penyokong bersih menyedari bahawa mereka ditipu, apatah lagi sewaktu perarakan berlangsung, hanya slogan reformasi sahaja yang kedengaran, Mereka tertanya-tanya, mana slogan BERSIH?

Malu dengan kebodohan mereka, sekor penyokong PAS ini bertegas tidak mahu pulang ke kampung kerana tidak sanggup untuk berdepan dengan orang kampung mereka walaupun telah dipujuk berkali-kali oleh polis (gambar)
Kelihatan anggota Polis sedang memujuk penyokong PAS supaya meninggalkan lokasi perhimpunan haram.




14 comments:

Anonymous said...

Bravo........... pandai ko pekena kat lembu tu....ha ha ha

Anonymous said...

Aparah ko...itu Lembu Suci belaan Ambiga yang didik oleh Pork Nicky, Hadi Al-Toody untuk dipersembahkan kepada Dewa Al-Juburi.

Dewa Al-Juburi sedang gering dan memerlukan Susu Lembu Segar dan Daging Lembu Jantan Muda atau Lembu Betina Dara sebagai santapan rakus Dewa Al-Juburi.


Maka Berakhirlah Episod Kecundang.

hangkedee said...

Padan muka di lembukan hidup hidup oleh ustazah murtad Ampiga.

DETGUAQ11 said...

LEMBIGA! lembu ambiga.

Anonymous said...

Kelakar betul kepada penulis blog dan komen2 semua. Saya tak dapat berhenti ketawa.

Anonymous said...

tuhan ambiga tu..tak baik korang

Anonymous said...

Suspen je....ingatkan betul-betul ,pandai kamu melawak kelakar betul......hahahahah...

Anonymous said...

Suspen je....ingatkan betul-betul ,pandai kamu melawak kelakar betul......hahahahah...

Anonymous said...

binatang pun ada otak tapi yg membezakan dgn manusia adalah AKAL...tapi kalau dah akal diletakkan dikepala lutut.....macam nilah jadinya....lepas tu nak salahkan pihak yg menjalankan tugas.....terpulanglah pada kita untuk menggelarkan puak-puak yg terlibat itu binatang atau manusia!!!!

whiteorange said...

Bro!

Lu tau apa polis cakap kat lembu

Polis: Baliklah lembu, tak ada apa lagi yang nak diperjuangkan. Toke kau pun dah nyorok d Hospital

Lembu: Bukan aku tak nak balik, tapi aku tengah pikir, macamana pulak lembu boleh jalan guna dua kaki, boleh lari guna dua kaki lagi , heran memang heran !!!!!!!!!!

Hantuah said...

lembu tu frust tak dpt join demo sbb dikhaskan pada lembu2 kaki dua saja..

Anonymous said...

he..heee...
hik.hikkkkk...
lembu pakai kopiah

Anonymous said...

semua yg post comment pd entry ni "SEBELUM AKU" pun macam LEMBU!

kalau ANDA SEMUA orang intelektual@ terpelajar, pasti ANDA SEMUA tidak memberi komen sedemikian.. "ORANG MACAM LEMBU" je bg komen macam tu, seperti mentaliti orang yg dangkal..

p/s: admin: ada berani publish la komen AKU ni..

Anonymous said...

@Anonymous July 13,2011 4:09..
Oh kira saudara ni sekolah pandailah! saudara cuba faham maksud yg tersirat dlm gambarni, bro ini bukan stakat humor je tapi sgt sinis dan pedas giler! tp nape lu serius sgt? lu makan cili ke bro?

ARTIKEL HANGAT BULAN INI