TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Saturday, July 9, 2011

KALAU BERSIH KENAPA TAKUT HAKIM, TAKUT DNA?

 Kahkahkah....Nuar cakap UMNO takut? Aku ingat dia ni dah bertahun tak tengok cermin. Kalau engkau bersih dan berani, kenapa takut dengan hakim, kenapa takut dengan DNA? Piiirah...

Link di bawah adalah berita berkaitan Anwar kata UMNO takut BERSIH.


Jangan takut hadapi pilihan raya jika ada prinsip, Anwar kata Umno

4 comments:

IBM said...

Salam bro, dan selamat berhari Sabtu 9 julai 2011. Sebeno-beno nya bro, rakyat Malaysia dh muak dgr cerita si Mat al-juburi ni. Takut?...siapa yg takut siapa?

Bercerita pasal prinsip, siapa yg tak ada prinsip?..suruh dia bertenggong lama2 depan cermin, dan cerminkan diri dia dulu...bangsat!..pengkhianat bangsa dan negara......go to hell nuar..!!!

Anonymous said...

aku dah muak dan cemuh ngan mamat ni

Anonymous said...

kalu penyokong2 ANuwar ni btl2 nak pertahankan dia, senang saja.
1- suruh dia serah DNA.
2- Kemukan Jam OMEGA tu.
3- Saman jer org yang tuduh dia dgn Video Sek tu.Biasakan org2 BESO nikan kena jaga reputation dia org. Tp pelik, nape di x nak saman org yg kaitkan dgn video tu ek? Bejuta2 OMEGA dia blh dpt..emmm..mestila x saman sbb daia tau, itu mmg dia.

Anonymous said...

Prinsip apa Nuar??? prinsip nak berjubur ke? Kalau nak berjubur pun nak guna prinsip ke?

ARTIKEL HANGAT BULAN INI