TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Sunday, July 3, 2011

NUAR MINTAK HORMATI HAK UNTUK BERJUBO

Nuar Puaka hari ini menegaskan penahanan Michael selaku wakil rakyat bertentangan dengan amalan demokrasi dan institusi berparlimen negara. Oleh itu,beliau menggesa Putrajaya membebaskan segera kesemua aktivis yang ditahan termasuk Michael dan lima yang lain.
“Saya juga menuntut pemerintah menghormati dan mematuhi prinsip kedaulatan undang-undang serta Perlembagaan Persekutuan sepertimana yang termaktub dalam Perkara 10,” katanya.

Woi Puaka,
Lu sapa nak cakap pasal demokrasi dan nak cakap pasal kedaulatan undang-undang. Lu le bapak haramjadah yang merosakkan demokrasi dan tidak menghormati undang-undang. Kenapa le engkau ni hidup asyik nak menyusahkan orang aje. Patut masa kecik dulu, mak kau campak dalam longkang aje.

Engkau le yang mengajar orang menunjuk perasaan. Engkau la bapak segala monyet. Bila tak puas hati berdemo. Itu ke demokrasi yang engkau cari. Nak cakap fasal DEMOKRASI, cakap betul-betul, sebut betul-betul, DEMOKRASI….bukan DEMO aje. Bodoh, Bangang, Bahlol.

Engkau juga mintak kerajaan menghormati undang-undang. Kah…kah…kah. Hoi, sebelum cakap tu, engkau tengok dulu jubo engkau. Nak hormat undang-undang….orang mintak benda senang aje untuk menegakkan undang-undang, engkau tak kasi. Beri le DNA…sikitpun engkau tak miskin dengan DNA tu. Aku ingat engkau ni memang dari keturunan Iblis yang memang takde DNA. Orang masuk mahkamah sikit punya hormat dengan Tuan Hakim. Ni engkau, semua Hakim ko kata tak betul, tak layak. Engkau takut kena bicara. Macam-macam helah ko buat. Ada ke engkau menhormati undang-undang. Pirahhh. Aku ingat, engkau ni memang banyak dosa, kalau tak takkan le engkau takut dengan perbicaraan.

Sudah la….engkau cakap apapun sekarang ni, memang semuanya tak kena. Kenapa?….sebab engkau sendiri tak betul....sebab engkau Puaka Bertopeng.


3 comments:

Anonymous said...

To An_War .....

YOU ARE REALLY A ..F*&%#@.

IBM said...

Salam bro. Anwar bukan lagi Puaka bertopeng, tapi, syaitan, bapa syaitan dan Bapak Dajal yang bertopengkan manusia yg bernama Anwar Al-Juburi....

Anonymous said...

dajjal akhir zaman sdah ada di dpn mata kita smua..

ARTIKEL HANGAT BULAN INI