TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Thursday, August 25, 2011

PANAS: KHALID GREJA NAK BAGI PAPA GOMO BANTUAN BAITULMAL SELANGOR

Panas....panas, Khalid Greja cabar Papa Gomo beri nama penuh, no k/p dan alamat. Aku ingatkan Khalid nak bagi bantuan Baitulmal Selangor kat Papa Gomo, rupanya nak saman. 
Bodoh juga Si Greja ni, nak saman Papa Gomo sampai kena minta butir diri dari yang empunya diri yang hendak disaman. Kononnya kalau Gomo anak jantan, Gomo kena beri butiran tu pada dia. Ek..ele.....kalau setakat cabar macam tu tak da maknanya, baik le ko cabar si Gomo tu ajak bertomoi ke, berparang ke, baru le ada kelasss. 

Setakat cabar cam tu, tu cuma nak tumpang populariti si Gomo aje. Kalau setakat nak popular baik ko cabar Rosmah ke, Siti Norhaliza ke........bodoh dan dungunya si Greja ni. Dah tersalah minum air gamaknya!!!

5 comments:

captmam said...

Sejak bila KS ni pandai?...bukan ke dia masih mengekalkan banggang piang dia dari sejak azali, kina dan selamanya?!!

Kamarul said...

apesal dia nak saman GOMO?

mat sabu said...
This comment has been removed by a blog administrator.
TENGGARA is SOUTHEAST said...

En. Kamarul,
Sebab dia dakwa Gomo palsukan dokumen MBPJ. Berita dia ngadu kat MIinsider dilink bawah ni.
http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/khalid-samad-cabar-papa-gomo-sedia-hadapi-saman

Anonymous said...

Surat Terbuka untuk Politikawan:

Khalid Samad tak perlu pergi heret Papa Gomo ke muka pengadilan kerana ia ambil masa untuk dapatkan keputusan. Masa itu emas buat kami (golongan atas pagar)

Sebagai pengundi atas pagar, dek kerana PRU 13 dah hampir makanya kami perlukan juak-juak pembangkang yang terbabit dengan polemik GMDU agar angkat sumpah bagi menafikan pertuduhan Papa Gomo.

Gagal berbuat demikian maka kami akan mengambil pendirian iaitu apa yang diartikelkan oleh Papa Gomo berhubung "cover up" adalah benar belaka dan tidak ada yang tidak benar melainkan semuanya benar.

Atas Pagar

ARTIKEL HANGAT BULAN INI