TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Saturday, August 6, 2011

PAS LAPOR POLIS ISU WARGANEGARA SEGERA

PAS Selangor membuat laporan polis ke atas Jabatan Pendaftaran Negara (JPN) dan Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) ekoran dari pendedahan tentang status kewarnegaraan warga asing yang ditukar dalam tempoh yang singkat.

Elok juga tindakan tu, biar polis jalankan siasatan. Diharapkan agar pihak polis dapat menjalankan siasatan sehingga diketahui siapa sebenarnya dalang dalam isu tersebut. Apabila telah diketahui dalang-dalangnya, diharapkan nanti jangan pulak PAS tak mahu terima keputusan siasatan.

Kita kena terima hakikat, bahawa yang duduk dalam Jabatan Pendaftaran Negara tu bukan semuanya sokong BN, bukan semuanya ahli UMNO. Jangan nanti bila siasatan mendapati bahawa dalang-dalangnya dari suku sakat mereka, mereka nak nafikan pulak. Lepas tu letakkan pulak segala kesalahan atas UMNO dan BN.

Pengarah dan Menteri hanya memberi endorsement sahaja. Cadangan dan kerja-kerja semuanya datang dari kakitangan bawahan. Elok polis tangkap dan siasat serta dedahkan parti mana yang mereka sokong dan menjadi ahli.


1 comment:

Anonymous said...

Perkara macam ni pun PAS ambil serius macam nak kiamat...tapi bila penghinaan agama oleh puak kristian diam buat dono plak, macam haram sungguh puak yang mengaku islam ni, macam celaka..

ARTIKEL HANGAT BULAN INI