TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Tuesday, September 20, 2011

BOLEH PERCAYA KE?

Anak didik DAP, Manoharan berkata kalau Pakatan membentuk kerajaan selepas PRU13 ini, mereka akan menukar bendera Malaysia, Jalur Gemilang yang menjadi lambang kedaulatan bangsa dan negara. Bila tindakan biadap dan kurang ajar paria ni mendapat tentangan hebat dari rakyat maka budak suruhan DAP pulak bersuara.

Budak suruhan DAP, PAS ini bersuara mungkin untuk menyejukkan semula hati orang Melayu yang dah terbakar. PAS melalui Tuan Ibrahim dan Salahuddin Ayob memberi jaminan dan berjanji bahawa bendera Malaysia tidak akan ditukar sekiranya Pakatan memerintah. Boleh percaya ke kat lebai-lebai PAS ni?
Bulan PAS bakal gerhana kerana DAP
Macam mana boleh kita percaya kat lebai-lebai PAS ni, dah bermacam benda yang mereka tukar. Antaranya dari negara Islam ke negara Kebajikan, dari tak boleh sekongkol dengan kapir hingga jadi pecacai kapir dan entah apa-apa lagi. Bagi PAS semuanya mungkin.

Jelasnya DAP juga yang bijak memperguna dan memperbudakkan PAS. Akhirnya nanti selepas PRU13, PAS akan kekurangan kerusi akibat kemarahan Melayu dan Islam dan untuk terus survive, terpaksalah PAS terus jadi pencuci najis DAP dan terpaksa jadi golongan yang meminta-minta dan merayu-rayu terhadap DAP. 

1 comment:

cacamarba said...

x boleh percaya..steady..haha

ARTIKEL HANGAT BULAN INI