TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Wednesday, September 28, 2011

HARAMKAN GUAN ENG DARI BUMI JOHOR

"Anda tidak perlu bimbang tentang keselamatan apabila datang ke Pulau Pinang. Di Johor, jika anda seorang warga Singapura, anda mungkin diculik". Itu rakaman suara Guan Eng yang disiarkan oleh TV3. Mungkinkah Guan Eng masih mahu menafikan? Atau masih terus dengan ugutan mahu mengambil tindakan undang-undang terhadap BERNAMA?

Ketua Polis Johor, Datuk Mohd Mokhtar Mohd Shariff kecewa dan tersinggung dengan kenyataan tersebut dan menyifatkan ianya sebagai keterlaluan dan tidak bertanggungjawab.

Mungkin Guan Eng cemburu dengan kejayaan Johor yang berjaya menarik pelabur Singapura dan juga pelabur asing melalui Singapura yang mana untuk Iskandar Malaysia sahaja sejumlah RM76b nilai pelaburan asing dan dari jumlah tersebut sebanyak 40% telah dijalankan!!!

Selain itu, purata 40,000 rakyat Singapura mengunjungi Johor setiap hari. Nampak sangat Guan Eng sakit hati atau memang buta kayu dan tidak mengambil tahu perkembangan semasa.

Sepatutnya Guan Eng ni diharamkan terus dari memijak bumi Johor ni. Nak suruh dia minta maaf, tak guna sebab dia memang keturunan lidah lima enam cabang.

1 comment:

HHalem said...

Tuan:-)
Undang2 ni pun dah hilang.

ARTIKEL HANGAT BULAN INI