TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Thursday, September 22, 2011

KELAB YANG POK NIK TAK SANGGUP NAK JOIN

Sekarang ni kat mana-mana di dunia ni, pemimpin akan berasa bangga jika dapat berbasikal. Malah rakyat juga akan turut bangga bila melihat pemimpin mereka berbasikal. Tapi kalau para pemimpin di Malaysia ni buat Kelab Berbasikal Pemimpin, sah Pok Nik angkat tangan, malah DS Azizan juga mungkin surrender.
Mintak maaf........ambo dah tak larat doh...







Aiyaaa.......nyonya pun takut mau tumpang ooo!!!

7 comments:

HHalem said...

I say Tuan:-)

Orang semua naik/bawa basikal.

Tapi Sorang tu memang budak nakal dari kecik-kecik.
Dia Chief World Terrorist.

Basikal bawa/naik dia, bukan dia yang naik basikal.

TENGGARA is SOUTHEAST said...

HH,
Tu pasal dia nak tunjuk kuat.

cacamarba said...

Tuan TIS..kadang2 rasa kesian dkt pok nik asik dok jd bahan..xtau la bila dia nk serender..elok dh ni.lama sgt dh..

TENGGARA is SOUTHEAST said...

Tuan CCMarba,
Pok Nik ni semangat ada, tapi kudrat dah habis.

Anonymous said...

Pok Nik ni ibarat "nafsu membuak-buak tetapi tenaga tak ada" hehehehe......

Anonymous said...

gmbr last tu berlakon je lebih....

Lembing Maya said...

Poknik kena bawa tongkat kalau nak kayuh basikal kah kah

ARTIKEL HANGAT BULAN INI