TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Monday, September 19, 2011

MODEL WANITA TERLEBIH DI DUNIA

Ini antara wanita-wanita model yang dikatakan pelik dalam dunia ini. Mereka pelik kerana KETERLEBIHANNYA, antaranya ialah;
Model ini mengaku wanita tetapi terlebih jantinanya

Model ini, terlebih berat badan

Model ini pula terlebih besar ......

Model pakaian bikini ini pula terlebih tinggi

Model ini pula terlebih setia

6 comments:

ajai62 said...

Assalam Bro

Terlebih jantina pun ada...hehehheee. lebih kurang anugerah tuhanlah Bro...

HHalem said...

Kak wan dok doa tu Bro:-)

Aminnnn.

Anonymous said...

Kak Wan tu bukan terlebih setia, tetapi terlebih makan nasi kangkang cap BABI....

Anonymous said...

ape le kau orang ni kasi suspen au aje aku mula nak layan gambar model tu last modl sepat kering tangah doa kat tuhan tentu tak makbul doa tu potong stim tul le

TENGGARA is SOUTHEAST said...

HH & Anon7:57,
Tu Kak Wan tengah doa biar Nuar kena penjara lama sikit kali ni. Mudah-mudahan dengan tahanan yang lama tu nanti dia akan tobat. Itulah doa isteri setia!!!

Anonymous said...

Maaflah. Tumpang tanya kit... tapi jangan mareh ye...Rahsia antara kita je.... Sumpah I tak bertahu org punya. Sssh!...Tuan punya blok ni PONDANpondan ke atau apa orang kate KHUNSA i. Sebab,ganjilgilak suka sangat bergelar - Sebab , tak puas hati anugerah tuhanpunya diri.

ARTIKEL HANGAT BULAN INI