TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Thursday, September 22, 2011

NUAR MAIN BELAKANG DAP

Karpal Singh mungkin terketar-ketar menahan geram. Kalau dia kuat lagi, mungkin Nuar dah diterajangnya. Apa taknya, dalam baik-baik Nuar liwat DAP.


Nuar hari ini menyatakan sokongan kepada Kelantan untuk melaksanakan hukum Hudud. Punya lama Nuar berdiam diri, akhirnya hari ni dia kata dia sokong Hudud. Mungkin selepas terbaca artikel HORAS berkaitan Hudud di Kelantan dan Terengganu, terbuka hati Nuar nak sokong hudud.

Aku tak tahu le, sokongan tu merupakan perbuatan Nuar melawak atau mencarut. Dalam sokong tu, sempat juga dia gentel-gentel lagi DAP agar jangan marah dengan berkata itu adalah pandangan peribadi yang tak pernah dibincangkan dalam Pakatan.

Mungkin Nuar lupa agaknya, kadang-kadang ada benda yang peribadi tetiba aje jadi publik pasal "terakam" dan bila "terakam" benda-benda yang peribadi ni, ianya akan menjadi satu sejarah. Dan sejarah versi baru ni akan ditulis oleh Mat Sabu.

2 comments:

Anonymous said...

nwar seorang player politik yang smart. apa saja yang akan menguntungkan dirinya akan disambarnya dengan cepat. perbuatan khalifah lim gilo engkau dari dap menjatuhkan maruahnya semasa sesi ceramah di pulau pinang amat melukakan hatinya. perbuatan khalifah itu lari ke singapura amat tidak patut. dap perlu diajar dan inilah caranya. dap juga kelihatan bermain api dengan nwar, desas-desus mengugurkan nwar dari menjadi pm amat tidak disenangi nwar. melalui sokongan hukum hudud pas ini nwar beroleh kekuatan berikut :-
1. imejnya sebagai seorang penyokong pluralisme akan tengelam.
2. imejnya yang merudum akibat kes liwat dan vidio lucah jugak akan hilang kerana imej islamiknya telah mencanak-canak naik, apatah lagi fatwa adi awe yang menyatakan vidio adalah besi dan tidak diterima olih mahkamah syariah pas akan menguntungkan dirinya.
3. apabila imej islamiknya naik maka bersihlah dia dari segala dosa dan noda moral.
4. dia bolih kenakan puak pas kembali, terutamanya mat sabung yang pernah menuduh dia meliwat tanpa 4 saksi yang adil. mat sabung akan terperangkap dan bagi menyelamatkan pimpinan no 2 pas, pas pasti akan melutut kepada nwar. ini adalah kejayaan yang amat besar buat nwar.
5. artikel haraqah pernah menuduh dia mengelapkan duit rakyat tanpa saksi dan bukti, akbar ini juga akan diqazafkannya dan pastinya untuk menyelamatkan lidah rasmi pas, pas akan akur dengan kemahuan nwar.
6. dari isu diatas dan bagi mengembalikan sokongan dari pas, dap terpaksa menyokong kembali nwar menjadi pm. kerana mat sabung, lembu dap mungkin akan mati disembelih olih nwar.
eloklah tu penipu apa saja (pas) ditelan olih puak kelentong ramai-ramai (pkr).

Anonymous said...

HIDUP ANWAR. AYUH SOKONG PAS LAKSANAKAN HUDUD. LAKNATULLAH DAP SELAMA INI YANG MENGHALANG LAKSANA HUKUM HUIDUD. SYABAS ANWAR. SAYA PUJI KEBERANIAN TUAN. SATU LAGI TOLONG BAGI TAHU KEPADA KARPAL SINGH, KALAU MEREKA TIDAK BERMINAT DUDUK DALAM PAKATAN, BOLEH SURUH BERAMBUS SORANG-SORANG DALAM PILIHANRAYA NANTI. WE WILL SUPORT ISLAM NOT THE DAP. UNDI MELAYU UNTUK ISLAM.

ARTIKEL HANGAT BULAN INI