TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Wednesday, September 21, 2011

TERESA KOK MASIH SAYANGKAN MANO

“Sepatutnya, mereka (pemimpin-pemimpin BN) menumpukan lebih perhatian kepada isu yang jauh lebih penting iaitu berkenaan penggubalan dua undang-undang baru yang dikatakan akan menggantikan Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA),”  itu kata Setiausaha Organisasi Kebangsaan DAP, Teresa Kok yang meminta BN dan UMNO menghentikan isu menukar bendera oleh paria DAP, Manoharan.
Abang Manooo.......
Kata Teresa lagi, sepatutnya isu tersebut dah selesai dengan permohonan maaf paria DAP tu. Banyak senang!!! Ko ingat bab kedaulatan negara ni satu benda yang boleh dipermainkan? Kedaulatan negara jauh lebih penting dari ISA dan lain-lain hal politik. Hal bendera ni bukan sebab paria tu bodoh, tetapi sebab kurang ajar dan biadap! Kalau DAP juga mempertahankan paria tu, maka jelas DAP juga kurang ajar dan biadap serta tidak patriotik.

Apa?...ingat dengan hanya memohon maaf melalui laman Facebook dah cukup? Bagaimana dengan atok-atok yang dah dengar berita ni sampai menggigil badan sambil menggigit gusi (nak gigit gigi dah tak ada) yang tak berFacebook? Hal ini tak mudah. Kebiadapan paria ni akan terus diingati rakyat yang sayangkan negara sampai bila-bila.

Teresa cakap ini bukan isu Pakatan. Kalau bukan isu Pakatan kenapa nak bela dia. Tapi biasanya anak tak akan kencing berlari kalau bapak tak kencing berdiri. Patutnya paria tu DAP desak untuk letak jawatan sebagai ADUN, bukannya bela dia. Dia tak layak untuk memimpin mana-manapun rakyat Malaysia ni. 

No comments:

ARTIKEL HANGAT BULAN INI