TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Saturday, November 19, 2011

ANAK BUAH KHALIFAH LIM GUAN ENG BUKA LAMAN FB LUCAH

Dulu aku pernah juga duduk Penang, ramai juga le kengkawan kat sana. Lima tahun aku duduk Penang, geram juga kat Anak Mami, tapi apa boleh buat, tak dapat jodoh. Masa tu anak dara Penang ni semuanya pemalu, tanya dua patah, dia orang jawab sepatah, kalau tanya sepatah, maka macam cakap dengan orang bisu le.

Sejak kemakmuran yang dibawak oleh Khalifah Guan Eng, anak dara (kalau ada lagi) dah berani dah. Nampak gaya memang berjaya tranformasi Khalifah Guan Eng. Patut le PAS sokong sangat dengan Khalifah Guan Eng. Bab-bab ni, PAS memang seronok, terutama Mat Sabu.

http://www.facebook.com/profile.php?id=100001180113077&sk=wall
Paling hebat kejayaan Khalifah Guan Eng, ialah anak dara Penang dah bukak laman FB lucah sendiri. Maka pengikutnya terdiri dari kalangan pelajar sekolah dan universiti. Aku tengok satu-satu kengkawan kat FB tu, ada yang mengaku pemimpin pelajar, ada yang mangaku Lesbian dan macam-macam lagi. Lagi best, ada sorang tu dah tua, siap bersongkok pulak....rosak.

Mungkin kejayaan-kejayaan yang macam ni le yang membuatkan PAS bangga dengan Khalifah Guan Eng. Benda ni kalau orang Penang biarkan, maka tak lama lagi bebudak kat Penang tu semua jadi ekspert bab jolok menjolok ni. Sayangnya semuanya Melayu. Orang penang kena le bertindak. Kesian kengkawan aku kat Penang tu, tah-tah ada sedara-mara mereka.

Tahniah pada Blogger Sama Kita yang mula isukan benda ni. Kalau nak tau lebih lanjut, boleh ke laman Sama Kita (klik sini).  

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI