TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Saturday, November 19, 2011

BABI TONYOK BERCERAMAH DI KOTA TINGGI MALAM NI

Melayu Islam Johor yang duduk kat Ulu Tiram, Kulai, Kota Tinggi serta yang berhampiran dan bekerja di Singapork yang dimurtadkan oleh Babi Lokman, datanglah beramai-ramai ke Kota Tinggi pada malam ini. Tunjukkan protes anda. Siapa Babi Lokman nak pertikaikan keislaman anda sedangkan tujuan anda murni ke Singapork hanya semata-mata mencari rezeki yang lebih untuk anak dan isteri.

Lebih Islamkah Babi Lokman ni dengan hanya mencaci cerca orang lain dan menerima sumbangan sedekah yang dikutip pada setiap ceramahnya untuk buat beli beras bagi anak bini makan kat rumah? Silap-silap yang menyumbang sedekah tu golongan fakir yang dah tertipu dek dakyah PAS.

Pelik juga bagaimana PAS diberikan permit mengadakan ceramah ini sedang umum mengetahui kemarahan orang Johor terhadap Babi Lokman ni. Apakah PAS sengaja nak cari pasal? Tak ada ke orang lain yang lebih baik dari Babi Lokman ni?

3 comments:

Unknown said...

Salam bro enalrahim,
Si Pak lawak bodoh ni yg baru setahun jagung jadi org alim, tiba-tiba nak tunjuk dialah seorang pejuang Agama Islam. Pegi dahhh!..kirim salam kat dia.

Dia lupa, ramai dikalangan artis yg bersam2 dia dulul, sedang mendoakan agar dia cepat mampus, dan segala duit royalti yg dia dpt semasa menjadi artis itu haram.....haram dan haram jadah seperti dia....

Unknown said...

http://samakita.blogspot.com/

Tuan blog tolong jadikan isu apa yang ada pada posting saya,,kerana ianya berkaitan moral bangsa rakyat negara--saya harap dengan berbuat begitu akan ada ngo yang buat laporan polis--panas beb!

TENGGARA is SOUTHEAST said...

W'salam sdar Ismail,
Rasa macam nak pi dengar, rasa macam malas! Tengah dok berkira-kira.

Sdr Isa,
Dah post dah!!!

ARTIKEL HANGAT BULAN INI