TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Tuesday, November 29, 2011

DEMI ANUAR, AZMIN BERUBAT

Korang semua pandang sinis bila Azmin cakap nak pecahkan tembok penjara kalau Pak We dia kena masuk sana. DS Najib pun gelak. Ramai yang ketawakan Azmin. Rakan Darul Ehsan Today kata telur Azmin tak sebesar telur rakyat Mesir (sini).
Azmin panas telinga!!!...siapa cakap telur dia tak besar. Lepas aje kongres Kuda Kepang, Azmin terus berubat. Dia nak buktikan kepada yang cakap-cakap mengatakan dia tak de telur. Korang jangan terperanjat. Demi Nuar, Azmin sanggup buat apa aje. Korang tengok gambar terbaru dia kat bawah selepas jumpa bomoh telur.


Untuk melihat gambar terbaru Azmin selepas berubat, sila ke bawah lagi....bebudak tak boleh tengok!
bawah lagi.....,
bawah lagi.....,
bawah lagi.....,
........tu diaaaa.

Telur aje......146 kg.....ha...ha...ha

2 comments:

Anonymous said...

kah...kah...kah...lawak giler

HHalem said...

146 kg..

73kg x 2orang = 2 orang.

Gilaaaa

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI