TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Thursday, November 17, 2011

SESSI MELEMBUTKAN JIWA


Awal-awal pagi ni, jom kita lembutkan jiwa dengan melayan lagu Mayumi Itsuwa, Ribaibaru. Aku lama dah minat dengan melodi lagu ni walaupun sepatah haram tak paham bahasa Jepun. Itu le uniknya muzik.


Itu muzik. Bezanya dengan politik pulak walaupun tak faham antara satu sama lain, demi kuasa, macam PAS dengan DAP, mereka tetap syok dengan macam orang dapat _IBAIBARU.

2 comments:

HHalem said...

Haaa Tuan TIS berjiwa sentimental.:-)

Ingat, Mat Rock, Heavy Black metal yang kaki tibai PAS-PKR.

Sedap juga lagu TIBAI BARU ni..

TENGGARA is SOUTHEAST said...

Tuan HH,
Yang minat kat Mat Rock kan lebai-lebai PAS. Tu yang ramai Rockers berhijrah ke PAS.
Berapa ramai pemimpin PAS yang muka bertopeng dan terconteng macam KISS, cuma depa ada ilmu halimunan, contengan tu hanya yang ariff aje nampak!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI