TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Sunday, November 13, 2011

SOALAN CEPU EMAS KEPADA PAS

Beberapa kali juga aku singgah kat FB Nasrudin Tantawi ni. Bukannya apa, biasanya kalau ada sesuatu isu, atau pertanyaan, sama ada Nasrudin sendiri atau rakan-rakan FBnya akan berlumba-lumba menjawab.

Berlainan pula kali ni, soalan rakan FBnya ni agak cepu emas sedikit. Dah enam jam, tak ada yang layan. Mungkin pengikut-pengikut PAS tak mampu nak memberikan jawapan yang jitu dan tepat kepada si penanya. Kesian si Nurarif Arif....konpius dia!!!

3 comments:

HHalem said...

Kita pun konpius juga..:-)

TENGGARA is SOUTHEAST said...

Nasrudin pun konpius! Tu yang dah ada ura-ura si Nasrudin nak gi sambung belajar lagi.

Anonymous said...

Pas sgt Cintakan Dap

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI