TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Friday, November 25, 2011

TERKENANG DULU-DULU

Entah macam mana agaknya aku boleh ternampak gambar walkman masa surf tadi. Mungkin ramai yang tak jumpa zaman ni atau tak merasa nak gunakannya. 

Bila nampak walkman ni, terus aku terkenang cerita dulu-dulu. Cerita zaman perakam kaset. Istimewanya, aku pernah dihadiah sebuah pita kaset yang hanya termuat satu lagu aje...26 tahun yang lalu. 

Mungkin yang menghadiahkan aku kaset tu sekarang dah jadi nenek agaknya, kerana selepas setahun dia hadiahkan aku kaset tu, dia kawin dengan orang Ganu.....ha...ha...ha.... Kesian aku, janji dia macam janji PAS jugak!!!....inilah lagunya dalam kaset tu.

3 comments:

Didi Malika said...

Tuan,
terkenang kisah silam nampak? :)
klasik betul walkman ni, la ni orang tak pakai walkman lagi, orang pakai mp4 :)

TENGGARA is SOUTHEAST said...

Didi...
Ha...ha...ha...

Anonymous said...

Penah gak pakai natang ni masa kat hostel dulu. Time nak rewind kaset pakai pen,pusing lelaju...kah...kah...kah...nak jimat bateri.bila bateri dah lemau,ada 1 teknik nak dptkan sisa2 tenaga bateri tu dgn mengetuk bateri tu sampai jadi 4 segi.Klu tak percaya try la buat.
Tonto Jr

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI