TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Wednesday, December 28, 2011

AZIZ BARI DAH SEDAR DIRI? ...TOBAT KE?


Betul ke apa yang ditulis oleh MalaysiaKini diucapkan oleh Aziz Bari? Aku macam tak caya aje. Kot tetiba aje Aziz Bari semacam dah tersedar diri.

Atau Aziz Bari sekarang dah rasa tersepit, baru dia tahu bahawa setiap tindakan mempunyai had dan batasannya. Nak masuk politikpun ada hadnya. Nak jadi ahli akademik pun ada hadnya. Kalau betul dah tersedar, baguslah. 

Artikel penuh di SINI

Sebenarnya yang bebas kalau kita nak melalak ialah kalau kita dalam jamban kita sendiri! Ko melalak le sementara nak menunggu taik keluar.

Atau Aziz Bari tengah market kan diri sendiri nak tunjuk bahawa dia jenis manusia boleh ikut kata. Sama-sama kita lihat nanti.


5 comments:

HHalem said...

Bila susah baru dia teringat balik kampung Sabak Bernam..minta nasihat Mak Bapak...

Masa Senang takbur..

Itu semua nasihat org tua-tua...
Nasihat org tua-tua kena akur..jgn takbur..

HHalem said...

Universiti yg mana nak ambil dia..bermasalah..

Parti mana yg nak dia..x dengar cakap..

Dia ni jenis degil..

ajai62 said...

Asssalam Bro

Dah buang tebiatlah tu...

HHalem said...

Betui Ajai:-)

Dia dah buang tebiat lepas musabahah diri...umoq dah 53..
Silap-silap pencen melayang..

TENGGARAisSOUTHEAST said...

Tuan HH & Ajai,
Kalau tengokkan ayat-ayat dia, rasanya dia ni memang tengah tunggang langgang.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI