TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Wednesday, December 7, 2011

IZZAH MENGGIGIL DICABAR DS ZAHID HAMIDI

Anak Nuar Berahim tak cukup tanah lari, mencari alasan. Tau dia ketakutan. Dulu bukan main lagi kutuk kapal selam TUDM. Kononnya tak boleh selam la.

Bila DS Zahid Hamidi ajak naik Scorpene dan menyelam, tau dia takut. Ingat DS Zahid main-main ke? Ni gi nyelam betul-betul. Nasib baik Guan Eng yang tak ada telur tu dapat juga memberanikan diri.

Nurul tak berani kenapa? Kurang-kurangpun bila dah menyelam tu, dapat le betulkan persepsi yang mengatakan Scorpene tu tak boleh menyelam. Kenapa, takut ke scorpene tu tak timbul? Ya le, orang duit banyak ni memang macam-macam benda yang dia takut. Kalau Scorpene tu tak timbul semula nanti, siapa nak warisi harta Nuar yang banyak dan bersepah tu. 

Bagusnya, bila dah sampai kat dasar laut, cuba buat-buat mengatakan Scorpene tu tak boleh timbul, kita tengok Guan Eng terkencing ke tidak. Guan Eng jangan lupa bawak Kit Siang sekali suruh lambai goodbye kalau-kalau betul seperti yang dikatakan, Scorpene tu tak boleh menyelam. Kalau tak boleh menyelam, tentu nanti tak boleh timbul.


7 comments:

Anonymous said...

zahid ni memamg power
kapal selam dia naik
jet peribadi dia naik
sampai kemekah
kata nak cakap sapa kawan dia tuan jet tu bila balik dari luar negara
dah berapa kali balik tak cakap cakap pun.
kat jat lagi terer naik lembu
lembu lagi terer naik lif ke kondo mewah

HHalem said...

Dia takut sbb nanti selam tak timbul2..

Anonymous said...

December 7, 2011 7:49 PM

kau pulak naik apa? ke nuar and the gang yg naik atas kau? apa punya komen. si nuar tu kau tak kire pulak apa yg dia naik... belakang bontot dia naik, atas chinadoll dia naik, atas kak jijah... dulu aku yakin la dia naik skrg aku dah ala2 tak yakin dia dpt naik...

Anonymous said...

Pernah dengar cerita Qorun yang tenggelam dilaut "mati". Itu orang kaya la tu. PAS TU FIRAUN PULAK TENGGELAM DILAUT MERAH. MEREKA BERDUA INI CUKUP KAYA. ADA JUGAK ORANG KAYA YANG BANYAK DUIT SIMPAN KAT ISRAEL TAKUT TENGGELAM YE..... ??? KUASA ALLAH JANGAN MAIN-MAIN TIBA2 JE SCORPEON TAK TIMBUL2 APA HAL????

Anonymous said...

betina nie nie melalak pandai la macam puki dia juga laaa mulut tu asik nak megankang jer hentam sana sini taapi bila menteri dah jemput banyak alasan pulak .... bapak dgn anak sama naik macam sial ...

Anonymous said...

setiap org ada ego..ego pembangkang yg enggan tgk kebenaran..

Anonymous said...

Aku respect Zahid mana yang betul yang dia buat. Tang ikat Guan Eng tu memang strategik.

Peliknya yang dia bodoh macam budak kechik cakap naik jet peribadi kawan dia ke Mekah tu cakap buat apa ? Siapa yang heran ?

Dah naik, naik la. Duduk diam2 , syukur pada Allah swt perjalanan selamat. Ini heboh tak tentu pasal. Bangang betul si Zahid ni dalam hal ini...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI