TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Wednesday, December 7, 2011

TRIO LEMBU HAIRAN, POLIS TAK SOAL MEREKA

Trio lembu PKR hairan mengapa polis tidak menyoal mereka berhubung pendedahan projek ternakan lembu NFC. Sekali lagi trio ni memang lembu. 

Trio lembu

Macam mana polis nak soal siasat mereka. Polis pun bingung tak tau samada mereka ni waras ke tidak. Takut-takut nanti soal, tersoal pulak orang gila. Mana taknya, trio ni kata, lembu NFC duduk dalam kondo. Mana ada lembu duduk dalam kondo, kalau babi tu ada le. Trio ni kenal ke tidak antara lembu dengan babi?

Babi ada le orang bawak masuk dan bela dalam kondo
Depa kenal tak mana babi, mana lembu?

3 comments:

Anonymous said...

lagi satu... awat polis nak soal LEMBU? polis soal manusia ja, part binatang ni bg kat dr. dolittle ja la dok soal...

aku tgk tiga ekoq tu muka dah mcm satu acuan plak... mcm sama pak sama mak pulak rupa depa ni... genetik sama ka? aihhh

zahari1950 said...

Rafizi ni jika kita kata bodohkan marah pula. Jika dah cukup bukti, dokumen dan saksi, buatlah laporan polis. Barulah polis boleh buka IP. Buat siasatan dan sebaginya.

Jika hanya merapu di kedai kopi, dalam akhbar atau merepek diparlimen sahaja macammana polis nak mula siasatan.

Polis tidak boleh hanya mendengar cakap dan spekulasi sahaja tetapi perlu ada sesuatu petunjuk untuk buat siasatan.

Ni puak macai pembangkang ni macam cuba nak baling batu sembunyikan tanganlah ni.

Anonymous said...

diorg ni juz nak sebar fitnah kt rakyat je..x kesah benda tu betul ke x..janji dpt burukkan kerajaan dpn rakyat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI