TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Monday, December 5, 2011

PAS KANTOL BERMAIN NOMBOR

Bila dah mengaku rela jadi kuda, PAS dah tak segan silu lagi bermain dengan nombor. Ini semua tempias dari Nuar Berahim yang memang bijak memanipulasi angka. 

Perkara-perkara kecil sebegini pun PAS nak tipu rakyat. Bagaimana dengan perkara yang lebih besar? Tentu lagi besar angka yang ditipunya.

Patutpun ranking Harakah jatuh menjunam. Kerjanya hanya nak membohongi rakyat. Benda kecil suka diperbesar-besarkan. Kali ni kan kantol!!! Sekali ganda angka tu diperbesarkan, ni mesti kaki big sweep.



1 comment:

anselmo said...

Bro, bab main nombor ekor dgn arak ni dikalangan ahlul pas pis pus dah jadi biasa. Bila ceramah pakai ketayap, bila beli ekor, atau minum arak simpan ketapayap. Gua akan hantar gambar anjing2 DAP ni nanti. Minta Nik Aziz tarbiah mereka. Aku nak sgt dgr NIK Aziz ckp pemain judi, peminum arak dan peliwat diharamkan menjadi ahli pas pis pus, diharamkan mengundi pas, diharamkan menyokong pas kerana pas tidak menyokong maksiat, tidak mengiklankan maksiat tidak melindungi maksiat.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI