TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Sunday, January 29, 2012

ANWAR MAKIN PENING -PEMUDA PAS DAH ADA PEMBERONTAK


Mungkin ceramah di atas yang pertama dan bukan yang terakhir yang akan dipromosi oleh sekumpulan Pemuda PAS yang memberontak dan menolak kerjasama PAS dengan Pakatan Rakyat. Ceramah Hasan Ali ni dipromote dalam satu page baru sekumpulan Pemuda PAS.

Nampaknya semakin kerap le Nuar Berahim menggaru kepala. Sekarang ni dah ada kumpulan pemberontak dalam Pemuda PAS. Terbaru mereka baru melancarkan satu page baru untuk menyiarkan aktiviti-aktiviti mereka.


Melihat kepada website mereka (sini), ianya dikendalikan oleh orang-orang muda yang belajar  dan juga mungkin bekas pelajar di Ireland. Mungkin orang-orang muda ni dah nampak sesuatu yang tak kena dengan kerjasama yang terjalin dalam Pakatan Rakyat.

Mungkin selepas ini ada 3 nama besar dalam PAS akan didesak oleh Nuar Berahim untuk dipecat. Sebabnya ialah kerana gerakan Pemuda PAS tolak Pakatan Rakyat ini terhasil serentak dengan ceramah 3 orang kuat ni di Dublin, Ireland.


1 comment:

pukimaq said...

Ya betul!Malaysia ni perlu dibersihkan dari golongan normal.Angkatlah sayangku dan berikan kuasa kepada kami golongan homo cun.

ARTIKEL HANGAT BULAN INI