TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Thursday, January 19, 2012

DAP KUTIP HATA WAHARI

DAP yang semakin terdesak untuk menonjolkan seberapa ramai Melayu dalam partinya untuk membuktikan bahawa mereka tidak rasis, telah mengutip bekas Presiden NUJ, Hata Wahari menjadi ahlinya.


Kalau tengok gambar, majlis kemasukan Hata Wahari ke DAP siap dengan borang 'mock', teringat pulak aku majlis-majlis penyampaian bantuan kepada fakir miskin yang biasanya didahulukan dengan bagi 'mock cheque'.

DAP sekarang dah jadi parti tong sampah. Sesiapa yang berasa diri dah terbuang, orang dah tak mahu lagi, boleh le mengadu kepada DAP dan DAP sedia mengutipnya terutama Melayu. Syaratnya mudah, cuma perlu 'ya' kan sahaja apa yang Cina DAP cakap.

Kalau nak dikira pengaruh, tak tau le apa kelebihan Hata ni kepada DAP. Nak harap lamannya Harian Malaysia, rasanya tak lebih baik sambutannya berbanding blog-blog picisan. Mungkin lepas ni boleh jadi Ketua Pengarang Roketkini kot! Tapi takut DAP pula bimbang Roketkini juga akan jadi macam Harian Malaysia.

Kedudukan Harianmalaysia Hata Wahari di alexa pada hari ini

3 comments:

Anonymous said...

masuk politik krn dendam tak boleh p mana2 pun lbh2 lagi masuk parti kafir laknat dap..hata ni tak ambil pengajaran ramai kawan2nya dlm pkr yg berpaling tadah balik ke pangkal jalan..sy juga bekas wartawan utusan, lps tu kerja dgn 3 vvip..hampir 20 thn..lps tu buat bisnes sndri tak kait dgn sape2 lg..u bos u kuli..sy tak masuk politik wlpun bos2 sy org politik..apa yg dia nak kejar dlm politik dap tu?..dulu dia tulis kutuk dap la ni boleh join pulak?..nampak sangat dia ni bukan org perjuangan ttpi niat dah terang nak tunjuk dia sape pada musuh2nya..saya seangkatan dgnnya dlm media dulu..nampak sangat dia takde pendirian..dulu cari makan dlm institusi melayu..sbb marah nyamuk krn salah sndiri, skrg nak musnahkan institusi melayu krn dendam..join pulak dap..nampak sangat tak rasionalnya..mcm trdesak nak jd calon k? u mali perak u tahu camne penangan dap masa 11 bln dpt kuasa..skrg u jual melayu sbb marah..apa yg u dpt..mungkin teruja nak jd calon wakil rakyat dap kut????anda mncari jln brliku..sepatutnya anda brmuhasabah diri & mencari jalan yg diredhai....bukan trpalit dlm dunia yg lbh teruk lg...

Anonymous said...

dia kecewa pasai nak masuk UMNO tak boleh pasai UMNO tak amek pengkianat jaadi ahli psai tu masuk DApigs

Anonymous said...

terbuang? bukan PAS ada jemput dia join? lol..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI