TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Wednesday, January 18, 2012

JUAK PAS KESASAU BELUM DAPAT BR1M



Ingatkan puak-puak PAS tak kebulur dengan duit RM500 BR1M. Rupanya menggelitik bila tengok ramai yang dah dapat, tapi mereka masih tak dapat lagi.



Mereka mengadu kepada wakil mereka. Wakil mereka tak pulak bertanya samada mereka yang tersebut tak dapat atau belum dapat? Ini kerana agihan BR1M dibuat pada beberapa peringkat, bukannya sekaligus. Menyalak juga mereka tengok orang lain dah dapat tapi mereka tak dapat lagi. 

Sepatutnya sebagai wakil rakyat, kenalah sentiasa melengkapkan diri dengan maklumat. jangan mudah menuduh yang bukan-bukan terhadap kerajaan. Ramai lagi yang layak dapat bantuan tetapi masih belum dapat. Bukankah kerajaan dah kata bahawa bantuan tersebut BARU MULA diagihkan, bukannya SUDAH HABIS diagihkan. Kalau semudah itupun sukar nak jelaskan kepada rakyat, baik sekolah semula.

4 comments:

Anonymous said...

Apa nak hairankan, dia org ni semua keturunan tak tau syukur, otak ada tapi tak tau nak fikir, radio ada tv ada , surat khabar ada tak mau ambil perhatian atau baca cuma nak bedal orang je keja mereka. Tak dapat merungut, mengadu donba, maki orang habis cheh cheh wah ingat tak mau duit BN lambat hulur ja ambik, bukan ka POK NIK cakap HARAM, apa saja PAS cakap kena ikut semua UMNO BN bagi haram...

Anonymous said...

Macam ni Y.B pun ada, he he he

Anonymous said...

jgnckp wakil rakyat pas mcm tu, diaorg maksum la...mana ada salah pd diaorg...yg salah org lain je...semua benda nak jdkan isu, xde keje lain ke pembangkang ni...dulu zaman ada lee lam thye kan bagus ada jg pembangkang yg membina tp skrg walau apa pun kerajaan buat xkisahlah sama ada memberi bantuan pd rakyat, buat masjid ke semua tak betul pd diaorg...nak kata bodoh susah sbb diaorg wakil rakyat tp ntahla apa istilah sesuai utk mereka ni...kerajaan bg 500 pd rakyat salah, guan eng bg 100 betul..hampeh betul pembangkang, macam haram..

Anonymous said...

entah2 depa p hantaq borang palsu... hahahaha...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI