TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Wednesday, January 18, 2012

EXCO BARU PAS TAK JAGA PORTFOLIO AGAMA ISLAM


Sah...PAS memang dah tak layak lagi untuk bercakap tentang Islam. Perlantikan Exco baru Selangor yang mengisi kekosongan jawatan exco yang kosong akibat pemecatan Hasan Ali hanyalah sebagai exco yang menjaga adat Melayu, belia dan sukan. 

Kah...kah..kah...Khalid Gagap yang jaga portfolio Islam pulak. Tak apa... mana-mana yang dia tak faham, dia boleh tanya Teresa Kok. Nak tanya orang PAS dah tak ada yang layak!

2 comments:

tobeng said...

Islam dah tak penting pada kerajaan negeri selangor.Hal ehwal Islam diberi pada yg bukan ahlinya.Memang khalid MB tapi sudah pasti khalid tak akan bagi tumpuan pada hal2 yg berkaitan Islam sebagaimana yg dilakukan oleh exco khas tentang hal ehwal agama Islam seperti hassan ali dulu.

Islam memang tak ada tempat dalam pakatan.Pas memang parti maha dayus lagi munafik!

Anak Lenggong said...

Kah...kah..kah..YB bagi sebuah parti yang mengatakan konon nya mereka lah pejuang Islam sejati cuma layak jaga portfolio Adat Resam Melayu serta portfolio Belia dan Sukan sahaja...ape ke hee..yoep..takde Pak Lobai PAS yang layak ke...tu laa jangan main cakap dan tunjuk lagak jee udah terbukti PAS bukan berjuang berlandaskan islam sehinggakan rakan sebantal pun dah tak percaya...Pak Lobai PAS cuma layak dijadikan hamba tunggangan dan kuli batak sahaja..itu lah hakikat sebenarnya..
Yang tergelak nya bapak segala permasalahan dan kemusnahan Selangor dijadikan exco yang memegang portfolio Hal Ehwal Islam..makin senang sikapir mempermainkan umat islam di Selangor ni disebabkan siGagap tu cuma boneka jee..adusss...kesiannya rakyat selangor..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI