TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Tuesday, January 17, 2012

KADIAG MANA? ...KADIAG BLONDE!

Kadiag! Kadiag! Apa yang hang duk melalut tak tentu pasai la ni? Hang ingat lagi ka, atau dah ingat-ingat lupa? Tengok rambut hang makin blonde la ni. Ada sapa-sapa  ka yang hang nak pikat?

Hari ni Kadiag pi habaq kat MalaysianInsider. Katanya,
“I have been the head of delegation of many campaigns and I have been given lump sums of money to distribute, It was a blatant use of money to buy votes.”


Hak bagusnya, dia kata dia ketua delegasi bahagi duit tapi secara peribadi dia tak guna duit tu! Hang ingat hang cakap dengan tunggul kayu ka? Tapi kalau betul dia diberi duit dan tak gunakan duit tu, maknanya dia songlap sendiri la duit tu. Makan sorang-sorang!

Udah la tu Kadiag ooiii. Hang dah kaya, hang duk diam-diam aje. Hang dok cakap lagu manapun, hang dah tak layak lagi nak jadi wakil rakyat. Rasanya SPRM dah boleh tahan si Kadiag ni dua tiga malam, tanya dia betul-betul. Kalau betul dia dulu menang pasal tabur duit, rampas semua harta dia, berhentikan bayaran pencen dia. Bila baca kenyataan dia, aku macam yakin dia dulu menang pilihanraya sebab tabur duit dan cuba nak salahkan orang lain untuk tutup kesilapan dia sendiri.

Elok sangat kalau sangkut kes dia tabur duit ni dan siasat kekayaan dia. Biar bertukar dari Kadiag Blonde kepada Kadiag Uban! 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI