TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Sunday, January 8, 2012

KALAU-KALAULAH ESOK....


Ini setakat andaian aje. Semalam Azmin dah bersalaman dengan mesra sekali dengan pihak PDRM. Tapi dia dah buat palat dengan PDRM. Kat dalam cakap lain, kat luar dia cakap lain. Kat dalam kata setuju, bila kat luar kata tak setuju. Azmin cakap dah macam puting beliung. Habis semua dia tunggang langgangkan. Memang celaka! Polis tentu bengang habis kat mamat(baca minah) ni.

Kalau dengar kat ceramah, Azmin sanggup nak robohkan tembok penjara. ANDAIKATA, keadaan esok tak terkawal, maka FRU pun masuk le dengan belantan dan perisainya. Agak-agak korang le.... ada ke si Azmin tu seberani budak kat bawah ni? ...bezanya budak ni tak pernah kena liwat!!! 




1 comment:

HHalem said...

Depa hantaq Ketot dan Badut pi jumpa polis..

Mcm budak cicak kobeng dlm gambar tu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI