TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Friday, January 13, 2012

NUAR BERAHIM LANCAR MALAYSIAN SPRING?

Bercakap kepada pemberita di Mumbai, India, Nuar Berahim berkata bahawa 'Malaysian Spring' sedang bergerak. Aku tak puas hati juga dengan kenyataan Nuar ni, ya lah maklumlah banyak juga dah dengar-dengar fasal spring ni dan kalau kat Malaysia pun dah banyak diperkatakan bahawa tak mungkin akan berlaku 'Malaysian Spring' sebagaimana 'Arab Spring'.


Untuk memuaskan hati, maka akupun cuba le cari-cari kat internet 'Malaysian Spring' yang Nuar jaja tu. Cari punya cari, rupanya memang betul, Nuar memang sedang mempromosikan 'springnya' di internet, tapi......
..........
..........
spring tilam!!! ....khusus untuk yang dari belakang aje.

3 comments:

Anonymous said...

Ha ha terbaek bro, senak perut aku

Anonymous said...

Aku tahu lah yang suka tilam spring ni kaki tutuh china doll.

Anonymous said...

Haha from the very same person who said "we have the numbers". Last2 sendiri terkulat2 nak jwb bila org tanya 16 Sept apacer..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI