TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Friday, January 13, 2012

RAMAI KECEWA DENGAN KARPAL SINGH

Ramai juak-juak DAP kecewa dengan Karpal Singh. Mereka kecewa bukannya kerana Karpal menentang tindakan Saiful untuk merayu lagi kesnya terhadap Nuar Berahim. Mereka kecewa sebab kenyataan Karpal tentang satu calon DAP hanya untuk satu kerusi sahaja pada PRU akan datang.

Mereka geram juga, sebab dulu Karpal bukan main tamak lagi, Parlimen dia nak, DUN pun dia nak. Bila dia dah tua, dah tak larat nak cover 2 tempat, maka dia tak kasi pulak orang baru nak ikut stail dia. Semua calon dihadkan untuk satu kerusi aje. Muka-muka baru DAP ni nak juga rasa dapat elaun lebih macam Karpal dapat dulu, Parlimen dapat, DUN pun dapat. maklum le sekarang ni masing-masing dah yakin DAP boleh menang.

Yang paling kecewa sekali ialah tentunya puak-puak Cina dalam DAP. Bab tamak ni, Cina DAP memang terkenal dengan sikap tamaknya, cuma mereka masih takutkan biji mata Karpal lagi. Korang tengok le Cina kat bawah ni, berapa banyak kerusi daa dia mau? PAS mintak satu pun dia tak bagi!


2 comments:

HHalem said...

:-)

kerusi buruk...

TENGGARAisSOUTHEAST said...

Yang buruk tu depa nak kasi kat PAS.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI